کد خبر: 253131
|
۱۳۹۷/۰۹/۳۰ ۱۷:۴۰:۰۰
| |

سرخط مهم‌ترین خبرهای سیاسی/ ۳۰ آذرماه ۱۳۹۷

از تشکیل کمیته مشترک برای بررسی وضعیت نماینده سراوان تا احضار مقصران آتش‌سوزی مدرسه زاهدان به دادگاه پارلمان

صحبت‌های امام جمعه تهران درباره خروج آمریکا از سوریه، بی‌اعتمادی مردم نسبت به مسئولان و تاکید رییس دفتر رییس‌جمهوری بر تشکیل کمیته مشترک بین دولت و مجلس برای بررسی حواشی نماینده سراوان از جمله مهمترین خبرهای سیاسی امروز «اعتمادآنلاین» بودند.

از تشکیل کمیته مشترک برای بررسی وضعیت نماینده سراوان تا احضار مقصران آتش‌سوزی مدرسه زاهدان به دادگاه پارلمان
کد خبر: 253131
|
۱۳۹۷/۰۹/۳۰ ۱۷:۴۰:۰۰

اعتمادآنلاین| سلام؛ با شما سر خط مهمترین خبرهای سیاسی « اعتمادآنلاین » را مرور می‌کنیم:

امامی کاشانی، امام جمعه موقت تهران با اشاره به خروج آمریکا از سوریه گفت: آمریکا در سوریه، یمن و عراق و دیگر مناطق شکست خورده‌ و به امید خدا هم آمریکا، هم رژیم صهیونیستی و هم گاو شیرده آنها، عربستان سعودی، در مسائل دیگر هم رسوا خواهند شد.


جلال میرزایی،‌ نماینده مجلس با بیان اینکه مردم نسبت به مسئولان در سطوح مختلف بدبین و بی‌اعتماد شده‌اند ، عنوان کرد: انقلاب ارتباطات آثار و پیامدهایی خواهد داشت و بی‌اعتماد شدن به مسئولان یکی از پیامدهای آن است و این موضوع تنها منحصر به ایران نیست.

محمود واعظی، رییس دفتر رییس‌جمهوری با اشاره به حواشی به‌وجود آمده درباره نماینده سراوان و گمرک گفت: باید در دولت و مجلس یک کمیته مشترک ترتیب دهیم و براساس انصاف مشکلات بررسی شود. اگر حرف همدیگر را هم قبول نداریم این موضوع را به قوه قضاییه ارجاع دهیم.


جلال جلالی‌زاده، عضو حزب اتحاد ملت در واکنش به صحبت‌های رییس دفتر رییس‌جمهوری درباره اصلاح‌طلبان گفت: در انتخابات مجلس دهم و همچنین شوراهای اسلامی از شخصیت آقای خاتمی سوءاستفاده شد .

محمدرضا رضایی‌کوچی، رئیس کمیسیون عمران مجلس تاکید کرده که مسئولان مقصر در آتش‌سوزی مدرسه دختران زاهدانی به دادگاه پارلمان احضار می‌شوند .


محمد هاشمی در همایش بررسی نقش آیت‌الله هاشمی در نهضت امام خمینی(ره) گفت که تخریب آیت‌الله هاشمی(ره) پس از رحلت ایشان هم ادامه دارد.



اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها