کد خبر: 257906
|
۱۳۹۷/۱۰/۱۵ ۱۰:۳۵:۰۰
| |

احمد سالک عضو کمیسیون فرهنگی مجلس مطرح کرد؛

ضرورت گسترش حذف نرده‌ها میان مسئولان و مردم

نایب رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس با اشاره به حذف نرده‌های میان مسئولان و مردم در نمازجمعه تهران که بار اول در نمازجمعه تبریز صورت گرفت، گفت: لازم است این اقدام به اماکان برگزاری نمازجمعه در سراسر کشور گسترش یابد.

ضرورت گسترش حذف نرده‌ها میان مسئولان و مردم
کد خبر: 257906
|
۱۳۹۷/۱۰/۱۵ ۱۰:۳۵:۰۰

اعتمادآنلاین| احمد سالک کاشانی در واکنش به حذف نرده‌های میان صفوف مسئولان و مردم در نماز جمعه روز گذشته تهران، گفت: آنچه هدف اصلی نظام جمهوری اسلامی و از اهداف اسلام ناب است ارتباط مستقیم مسئولان در هر رده ای با مردم و توده مردم است.

حذف نرده‌های نمازجمعه تهران از میان مردم و مسئولان اقدام ارزشمندی بود

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان اینکه ارتباط میان مردم و مسئولان بسیار قیمت دارد و نباید نادیده گرفته شود، عنوان کرد: به دلیل مسائل امنیتی که از اوایل انقلاب تا کنون داشتیم برای حفظ مسئولان که برخی از آنها شخصیت های مفیدی برای نظام بودند، تدارکی برای حفظ مسائل امنیتی در اماکن مختلف از سوی دستگاه های حفاظتی و امنیتی تدبیر شد.

وی افزود: در شرایط فعلی که کشور ایران از امن ترین کشورها در منطقه است، ضرورتی ندارد این موانع را همچنان ادامه دهیم.

سالک ادامه داد: از این رو در حرکتی که روز گذشته در نماز جمعه تهران انجام شد، نرده ها و موانع میان مسئولان و مردم برداشته شد و حتی امام جمعه موقت تهران حجت الاسلام حاج علی اکبری از میان مردم حرکت کرد و به سمت تریبون رفت که این اقدامات ارزشمند و مورد تأیید است.

ضرورت گسترش حذف نرده‌ها میان مسئولان و مردم به اماکن برگزاری نمازجمعه‌ در سراسر کشور

نایب رئیس فراکسیون روحانیت مجلس ادامه داد: البته در شرایطی که این فواصل از میان مردم و مسئولان برداشته شده نباید از توطئه دشمنان غافل شد چرا که آنها احساس می کنند با این اقدام می توانند اقداماتی علیه نظام انجام دهند.

نایب رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی در پایان ضمن با ارزش دانستن حذف نرده های میان مسئولان و مردم در صفوف نماز جمعه تهران در روز گذشته، خاطرنشان کرد: باید این حذف مورد تشویق قرار گیرد تا این اقدام که نخستین بار از تبریز آغاز شد به سراسر کشور گسترش یابد.

گفتنی است، روز گذشته که نخستین روز اقامه نمازجمعه به امامت حجت الاسلام حاج علی اکبری بود، نرده‌های میان مسئولان و مردم در صفوف نخست این فریضه سیاسی و عبادی برداشته شد.

منبع: خانه‌ملت

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها