کد خبر: 265527
|
۱۳۹۷/۱۱/۰۸ ۰۹:۱۵:۰۰
| |

گزارش ویدئویی اعتمادآنلاین از احضار محمود میرلوحی به دلیل اظهارنظر درباره املاک میلیاردی:

املاک نجومی، قالیباف و شکایت از یک عضو شورای شهر

محمود میرلوحی عضو شورای شهر تهران شانزدهم بهمن ماه جاری به دلیل شکایت محمدباقر قالیباف به اتهام نشر اکاذیب و توهین و تشویش اذهان عمومی به دادگاه می‌رود.یکی از موضوعاتی که در این پرونده به آن اشاره شده، موضوع املاک نجومی است.

حجم ویدیو: 3.74M | مدت زمان ویدیو: 00:02:12 دانلود ویدیو
کد خبر: 265527
|
۱۳۹۷/۱۱/۰۸ ۰۹:۱۵:۰۰

اعتمادآنلاین| فرشاد اعظمی: محمود میرلوحی عضو شورای شهر تهران شانزدهم بهمن ماه جاری به دلیل شکایت محمدباقر قالیباف به اتهام نشر اکاذیب و توهین و تشویش اذهان عمومی به دادگاه می‌رود.

یکی از موضوعاتی که در این پرونده به آن اشاره شده، موضوع املاک نجومی است. ماجرایی که پیشتر نیز جنجال‌های زیادی را به همراه داشت و در این میان نیز تعدادی از سایت‌ها و خبرنگاران تحت تاثیر حواشی آن قرار گرفتند.

موضوع املاک نجومی در زمان شهرداری نجفی به صورت رسمی مطرح شد و در همان دوران نیز اوج گرفت. همان زمان اعلام کردند که محمدعلی نجفی در این خصوص شکایاتی از مدیران قبلی شهرداری به قوه قضاییه ارسال کرده است.

ولی بعدتر مشخص شد که چنین چیزی مطرح نبوده است و محمدعلی نجفی این مطالب را صرفا در قالب گزارش‌ها و مستندات به قوه قضاییه ارایه کرده است.

البته مساله مهم این است که درباره این پرونده همان زمان چهره‌ها و دستگاه‌های مختلفی موضع‌گیری کردند.

از قوه قضاییه گرفته تا دادستانی و چهره‌های مختلف سیاسی و جناحی نسبت به این موضوع اعلام نظر کردند و در این میان محمود میرلوحی اولین نفری نبود که نسبت به این موضوع اعلام نظر کرد.

محمود میرلوحی در توضیحاتی بیشتر نسبت به این پرونده به اعتمادآنلاین گفته که « مصاحبه‌های او با سایت ایلنا دلیل اصلی شکایت محمدباقر قالیباف از اوست».

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها