کد خبر: 273850
|
۱۳۹۷/۱۲/۰۷ ۱۳:۰۰:۰۰
| |

حمیدرضا حاجی‌بابایی، رییس فراکسیون ولایی در مجلس:

اختلافات درونی دولت نباید به استعفای ظریف ختم شود/ فرمانده سنگر را در جنگ اقتصادی خالی نمی‌کند

رییس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس با بیان اینکه دولت باید اختلافات داخلی را درون خود و در نشست‌های محرمانه حل کند نه اینکه آنرا به جامعه بکشاند، گفت: در شرایطی که جنگ اقتصادی داریم نباید فرمانده سنگر را خالی کند.

اختلافات درونی دولت نباید به استعفای ظریف ختم شود/ فرمانده سنگر را در جنگ اقتصادی خالی نمی‌کند
کد خبر: 273850
|
۱۳۹۷/۱۲/۰۷ ۱۳:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| حمیدرضا حاجی بابایی رییس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی در واکنش به استعفای محمدجواد ظریف، گفت: هر اتفاقی که افتاده باشد در جنگ اقتصادی به دیپلماسی اقتصادی در سطح بین‌المللی نیاز است، لذا استعفای فرمانده دیپلماسی اقتصادی به هر دلیلی در این شریط قابل قبول نیست. اما در صورتی که اختلاف بین آقای رییس‌جمهوری و وزیر امور خارجه است، باید حل و رفع شود؛ استعفا راهکار نیست. از سوی دیگر به نظر این اقدام منافع ملی، اقدام ملی و خواسته مردم را دنبال نمی‌کند.

رییس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: در چنین شرایطی رییس‌جمهوری و وزیر امور خارجه باید درباره استعفا به مردم توضیح دهند، رفتن وزرای کلیدی دولت در این شرایط خوب نیست زیرا در موقعیت سخت اقتصادی نباید صحنه را خالی ‌کنند، این اقدام برای ملت بزرگ ایران قابل توجیه نیست. لذا در چنین شرایطی وزرایی که به عنوان بِرند دولت آقای روحانی معرفی شدند باید بمانند و کار جهادی کنند، امیدواریم رئیس‌جمهور و آقای ظریف توضیح کامل و مشروحی در این خصوص ارایه دهند.

وی خاطرنشان کرد:‌ دولت بهتر است مسائل و اختلافات داخلی را درون خودش حل کند و نباید موضوعاتی که مربوط به منافع ملی است به کف جامعه کشیده شود. فرمانده نباید در مواقع حساس سنگر را خالی کند و اگر هم این کار را کند نشانه ضعف است. اگر دولت در دورن خود اختلافی دارد باید با هم اندیشی و نشست‌های داخلی آنرا حل کند و موضوعات اختلافی را به جامعه نکشاند. در حال حاضر جنگ اقتصادی وجود دارد و استعفا یعنی خالی کردن سنگر.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها