کد خبر: 346875
|
۱۳۹۸/۰۷/۰۹ ۱۳:۲۴:۰۸
| |

در تذکری؛

فلاحتی: دل از اروپا برکنید و به اقتصاد پیرامونی توجه کنید

فرهاد فلاحتی، نماینده مردم قائنات در مجلس، به ضرورت بازگشایی گمرک مرزی یزدان تاکید کرد و گفت: دل از اروپا برکنید و به اقتصاد پیرامونی توجه کنید.

فلاحتی: دل از اروپا برکنید و به اقتصاد پیرامونی توجه کنید
کد خبر: 346875
|
۱۳۹۸/۰۷/۰۹ ۱۳:۲۴:۰۸

اعتمادآنلاین| فرهاد فلاحتی، نماینده مردم قائنات در مجلس، در جلسه علنی امروز(سه‌شنبه) در تذکری شفاهی خطاب به رئیس جمهور گفت: بازگشایی گمرک مرزی یزدان شهرستان زیرکوه که مورد توافق ایران و افغانستان است، باعث رشد اقتصادی کشور، دور زدن تحریم‌های ظالمانه و کمک به مبادلات تجاری با آسیای میانه است. این اقدام معطل تصویب‌نامه هیئت وزیران مانده است.

نماینده قائنات در ادامه تذکر خود خطاب به وزیر ارتباطات گفت‌: امکان زیرساخت فیبرنوری در خراسان جنوبی فراهم شده اما شما به صدا و سیمای استان اجازه دسترسی به سیگنال‌های زمینی را نمی‌دهید. نتیجه این می‌شود که جوانان مشتاق ورزش فوتبال نتوانند از شبکه سراسری فوتبال ببینند و در نهایت مروج ماهواره شده‌اید.

این عضو فراکسیون ولایی مجلس خطاب به وزیر آموزش و پرورش گفت: شما گفته بودید که مخالف خصوصی‌سازی مدارس هستید. آیا اطلاعی از مدارس حمایتی خود دارید؟ این مدارس ضربه به آموزش کشور است. نه به آموزش بها می‌دهد و نه به پرورش. صرفا دکان اقتصادی برای عده‌ای خاص است. بر اساس قانون، تاسیس مدارس حمایتی ممنوع اعلام شده اما آموزش و پروش در شهرهایی مثل مشهد و تهران هنوز چنین مدارسی تاسیس می‌کند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها