کد خبر: 375206
|
۱۳۹۸/۱۰/۱۵ ۱۲:۵۶:۲۳
| |

علی سعیدی، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ستاد کل نیروهای مسلح:

انسجام ملی، افزایش قدرت منطقه‌ای را به همراه دارد

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ستاد کل نیروهای مسلح، گفت: در حال حاضر همه تمرکز دنیا بر انقلاب اسلامی بوده و وجود انسجام ملی، قدرت منطقه‌ای را ارتقا می‌دهد.

انسجام ملی، افزایش قدرت منطقه‌ای را به همراه دارد
کد خبر: 375206
|
۱۳۹۸/۱۰/۱۵ ۱۲:۵۶:۲۳

اعتمادآنلاین| علی سعیدی، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ستاد کل نیروهای مسلح، ظهر امروز در جمع علما و روحانیون استان زنجان، با اشاره به نحوه مدیریت آمریکا و موارد مطرح شده در این رابطه، گفت: یکی از این نظرات، گسترش نیافتن آمریکا و تمرکز به مشکلات داخلی است؛ یکی دیگر از تفکرات موجود در مدیریت بر آمریکا این است که از موقعیت و نظم پلیسی در دنیا نمی‌توان عقب نشست. همچنین تفکر دیگر تمرکز آمریکا بر غرب آسیا است.

این مسئول ادامه داد: خاورمیانه نقطه ثقل آسیا برای تهاجم آمریکا است و برای این کار دلایل بسیاری دارد که از جمله آن دسترسی به نفت، مقابله با ایران، جلوگیری از خیزش اسلامی، حفظ رژیم اشغالگر و غیره از جمله علل علاقه‌مندی آمریکا به این منطقه است.

وی افزود: در حال حاضر آمریکا برای ایجاد جنگ بین تمدن‌ها تلاش می‌کند. همچنین ایجاد جنگ درون تمدنی، رویکرد دیگر آمریکا در منطقه است. آمریکا می‌داند که برای حضور در منطقه باید از یک جا شروع کند که نقشه حذف حزب‌الله به دست رژیم صهیونیستی نخستین گام در این مسیر بود.

سعیدی با اشاره به اینکه شکست ارتش اسرائیل به دست حزب‌الله یک حادثه بزرگ در تاریخ است، گفت: نقش حاج قاسم سلیمانی در شکست ارتش اسرائیل توسط حزب‌الله را باید مورد توجه قرار داد. علاوه‌ بر اقدامات یاد شده، حذف غزه و برپایی جنگ‌های متعدد، ایجاد اغتشاش در سوریه و عراق مهم‌ترین اقدام آمریکا در منطقه بود؛ چراکه با سقوط سوریه ده‌ها اتفاق دیگر در منطقه رخ می‌داد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ستاد کل نیروهای مسلح، با بیان اینکه دشمن می‌داند حملاتش بی‌پاسخ نخواهد ماند، تصریح کرد: توسعه منطقه مقاومت و نفوذ روح مقاومت از توفیقات حاج قاسم است و انتقال فرهنگ بسیجی یکی دیگر از دستاوردها و تلاش‌ها است و بومی‌سازی دفاعی منطقه دستاورد این تفکر است. در حال حاضر همه تمرکز دنیا بر انقلاب اسلامی بوده و وجود انسجام ملی، قدرت منطقه‌ای را ارتقا می‌دهد.

این مسئول خاطرنشان کرد: آمریکا سعی داشت با افزایش اعتراضات مردمی در کشور، ایجاد ناامنی کند و مردم ایران با بصیرت مانع این اقدام شدند و آغاز حمایت از ولایت، برگ زرینی برای استان زنجان بود و این در حالی است که استراتژی آمریکا ایجاد فشار برای تسلیم ایران است ولی برنامه و فرهنگ مبنی بر مقاومت است.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها