کد خبر: 377583
|
۱۳۹۸/۱۰/۲۵ ۰۹:۳۹:۵۸
| |

رییس مجلس شورای اسلامی ادامه نمایندگی حوزه انتخابیه ایرانشهر را متقبل شد

رییس مجلس شورای اسلامی در جلسه شورای اداری امروز سیستان وبلوچستان در چابهار بنا به پیشنهاد استاندار سیستان و بلوچستان و با عرض تسلیت درگذشت «محمدنعیم امینی‌فرد »ادامه 6 ماه باقی مانده دوره نمایندگی حوزه انتخابیه ایرانشهر در مجلس شورای اسلامی را متقبل شد.

رییس مجلس شورای اسلامی ادامه نمایندگی حوزه انتخابیه ایرانشهر را متقبل شد
کد خبر: 377583
|
۱۳۹۸/۱۰/۲۵ ۰۹:۳۹:۵۸

اعتمادآنلاین| احمد علی موهبتی استاندار سیستان و بلوچستان در نشست شورای اداری استان که با حضور رییس مجلس شورای اسلامی و وزیر نیرو، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زاهدان، امام جمعه اهل سنت، مدیر عامل منطقه آزاد چابهار و اعضای شورای اداری حضور داشتند با گرامیداشت یادوخاطره مرحوم امینی‌فرد از دکتر لاریجانی تقبل ادامه نمایندگی حوزه انتخابیه ایرانشهر را درخواست کرد و گفت: از آنجایی که جنابعالی برای دوره بعدی مجلس شورای اسلامی نام نویسی نکرده اید و از طرفی حوزه انتخابیه ایرانشهر از بزرگترین حوزه های انتخابیه کشور محسوب می شود درخواست ما و مردم پذیرش ادامه نمایندگی این حوزه از سوی جنابعالی است.

علی لاریجانی نیز در ادامه این نشست اظهار داشت: امینی فرد از نمایندگان پیگیر و خدمتگزار در مجلس شورای اسلامی بود که توانست خدمات خوبی به مردم محروم این منطقه ارائه کند.

رییس مجلس شورای اسلامی افزود: علاوه بر نمایندگی مجلس این بزرگوار پزشکی حاذق بود و به طبابت پرداخت و نامش با خدمت جاودانه شد.

لاریجانی تصریح کرد: به خدمتگزاری به مردم افتخار می کنم و مسوولیت پیگیری مطالبات و مشکلات مردم در 6 ماه باقیمانده از دوره فعلی مجلس شورای اسلامی را قبول می کنم.

محمدنعیم امینی‌فرد نماینده مردم حوزه انتخابیه ایرانشهر (ایرانشهر، دلگان، سرباز و فنوج) روز یکشنبه 15 دی ماه جاری هنگام عزیمت به ایرانشهر در مسیر زاهدان- خاش- ایرانشهر در محدوده جون‌آباد بر اثر سانحه تصادف رانندگی به همراه راننده خودرو جان سپردند.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها