کد خبر: 536004
|
۱۴۰۰/۱۱/۱۵ ۱۰:۰۴:۲۵
| |

خطیب، وزیر اطلاعات:

اولویت باید رسیدگی به مسائل اقتصادی و اجتماعی مردم زیر سایه امنیت باشد

وزیر اطلاعات انقلاب اسلامی را مایه دلگرمی مظلومان عالم و خشم ابرقدرت‌های دنیا دانست و گفت: امروز نیز با مقاومت مردم تحت هدایت‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی موفقیت‌های بزرگی رقم خورده است.

اولویت باید رسیدگی به مسائل اقتصادی و اجتماعی مردم زیر سایه امنیت باشد
کد خبر: 536004
|
۱۴۰۰/۱۱/۱۵ ۱۰:۰۴:۲۵

سید اسماعیل خطیب در دیدار با امام جمعه زاهدان اظهار داشت: با وجود تلاش‌های فراوان دشمنان برای توطئه علیه انقلاب اسلامی، اقدامات آنها با سرشکستگی روبه رو شد و با وجود استفاده از تمام امکانات برای تحریم، امروز به شکست این فشارها اقرار می‌کنند.

به گزارش ایلنا، وی با اشاره به تلاش دشمن برای ایجاد گروه‌های مختلف در مناطق اطراف ایران و تقویت تروریسم با کمک رژیم صهیونیستی برای مقابله با امنیت و پیشرفت کشور افزود: با وجود همه این توطئه‌ها، سربلندی نظام اسلامی مدیون استقامت و حضور ملت از همه اقوام و مذاهب و ادیان در صحنه دفاع از میهن خودشان است.

وزیر اطلاعات با اشاره به روی کار آمدن دولت مردمی را باعث ایجاد بارقه امید در دل مردم دانست و اقدامات بزرگ دولت را در حوزه سلامت و مقابله با ویروس کرونا و همچنین روابط پایدار با همسایگان و کشورهای بزرگ دیگر برای شکستن انحصار تحریم گفت: اولویت مسئولان باید رسیدگی مسائل اقتصادی و اجتماعی مردم در زیر سایه امنیت پایدار باشد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها