کد خبر: 536626
|
۱۴۰۰/۱۱/۱۸ ۰۹:۳۵:۳۰
| |

یک نماینده:

حدود 60 نفر از نمایندگان به کرونا مبتلا شده‌اند

نماینده نجف‌آباد در مجلس با بیان اینکه حدود 60 نفر از نمایندگان به کرونا مبتلا شده‌اند گفت: در جلسه غیرعلنی مجلس بر رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و تست دادن مکرر نمایندگان تأکید شد.

حدود 60 نفر از نمایندگان به کرونا مبتلا شده‌اند
کد خبر: 536626
|
۱۴۰۰/۱۱/۱۸ ۰۹:۳۵:۳۰

ابوالفضل ابوترابی، نماینده مردم نجف‌آباد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نشست غیرعلنی امروز مجلس گفت: در این جلسه موضوع ابتلاء جمعی از نمایندگان به کرونا مورد بحث قرار گرفت و بر رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و رعایت اصول بهداشتی توسط نمایندگان تاکید شد.

به گزارش فارس، وی با بیان اینکه تاکنون حدود ۶۰ نفر از نمایندگان به کرونا مبتلا شده اند، افزود: در جلسه غیرعلنی امروز مجلس تست دادن مستمر نمایندگان و همینطور رعایت فاصله گذاری اجتماعی از سوی آنان مورد تاکید قرار گرفت.

نماینده مردم نجف‌آباد در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: همچنین در این جلسه طرحی را آقای عبدالرضا مصری در باره ارز ترجیحی ارائه کرد که بنا شد تا ادامه بحث‌ها و بررسی‌ها درباره این طرح در جلسه غیر علنی فردای مجلس انجام شود.

ابوترابی خاطرنشان کرد: در جلسه غیرعلنی فردای مجلس علاوه بر بحث و بررسی پیرامون طرح ارائه شده توسط آقای مصری بناست تا مسائل هسته‌ای نیز مورد بحث و بررسی قرار گیرد.

وی افزود: جلسه غیرعلنی فردای مجلس تا ساعت 10:30 دقیقه ادامه خواهد داشت و بعد از آن مجلس تعطیل خواهد شد و مجلس فردا جلسه علنی نخواهد داشت.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها