کد خبر: 545377
|
۱۴۰۱/۰۱/۱۲ ۱۵:۰۴:۲۸
| |

احمد علم‌الهدی، امام جمعه مشهد:

خدا را شاکریم که از یک دولت مردمی برخورداریم

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی با بیان اینکه امروز ما خدا را شاکریم که در این نظام از یک دولت مردمی برخورداریم که ملاک اصلی رئیس جمهور و وزرا، تقوا است، عنوان کرد: امیدواریم خدای متعال این نعمت را همواره برای مردم ما حفظ کند.

خدا را شاکریم که از یک دولت مردمی برخورداریم
کد خبر: 545377
|
۱۴۰۱/۰۱/۱۲ ۱۵:۰۴:۲۸

حجت الاسلام سید احمد علم‌الهدی، امام جمعه مشهد ظهر امروز در خطبه‌های عبادی-سیاسی نماز جمعه مشهد که با حضور رئیس جمهور و تعدادی از دولتمردان در حرم مطهر رضوی(ع) برگزار شد گفت: کسانی که برخی از افراد را به دلیل حمایت از حجاب و برخورد با بی‌حجابی، ضد زن معرفی می‌کنند، یا عده‌ای را به خاطر انجام نهی از منکر، خشن معرفی می‌کنند، دشمن خدایند. در نظام اسلامی ما حرام نباید وجود داشته باشد. مردم در اعمال خود آزاد اند، اما در عرصه‌های اجتماعی نباید حرام صورت گیرد. نظام ما جمهوری اسلامی است و باید همه ارزش‌ها و حدود اسلام در تمام شئون زندگی ما اجرا شود، وگرنه اسلامیت نظام ضربه می‌خورد و این بدتر از ضربه خوردن جمهوریت است.

به گزارش ایسنا، نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی با بیان اینکه امروز ما خدا را شاکریم که در این نظام از یک دولت مردمی برخورداریم که ملاک اصلی رئیس جمهور و وزرا، تقوا است، عنوان کرد: امیدواریم خدای متعال این نعمت را همواره برای مردم ما حفظ کند.

علم‌الهدی با بیان اینکه در سفر رئیس جمهور به مشهد، برکات خوبی نصیب شهر ما شد، اظهار کرد: ۲۶ هزار میلیارد اعتبارات یک ساله برای مسائل مختلف استان تصویب شد و ۳۶ هزار میلیارد تسهیلات نیز برای توسعه تولید در کشاورزی و صنعت در طی این سفر برای خراسان رضوی در نظر گرفته شد. خوشبختانه در این سفر اکثر دولتمردان حضور داشتند و از همه آنان و رئیس جمهور تشکر می‌کنیم. این‌ها به این دلیل نبود که مشهد موطن آقای رئیس جمهور است، بینش ایشان اقتضا می‌کند نسبت به تمام کشور عملکرد یکسان داشته باشند و مصوبات رئیس جمهور در سفر به مشهد، به دلیل حرمت و عظمت امام هشتم(ع) بود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها