کد خبر: 578844
|
۱۴۰۱/۰۷/۲۹ ۱۰:۱۴:۰۷
| |

سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی، فرمانده کل ارتش:

دشمنان درتلاشند از پیشرفت ایران اسلامی جلوگیری یا آن را کُند کنند

فرمانده کل ارتش گفت: دشمنان عنود این ملت و در رأس آنها دولت جنایتکار آمریکا و رژیم جعلی صهیونیستی به‌دنبال این هستند که از پیشرفت ایران اسلامی جلوگیری یا آن را کُند کنند.

دشمنان درتلاشند از پیشرفت ایران اسلامی جلوگیری یا آن را کُند کنند
کد خبر: 578844
|
۱۴۰۱/۰۷/۲۹ ۱۰:۱۴:۰۷

سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی، فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در بازدید از یگان‌های هوایی و پدافند ارتش در بندرعباس، میزان آمادگی هواپیماها، پهپادها، رادارها، سامانه‌های پدافندی، موشک‌ها و مراکز فرماندهی و کنترل را مورد ارزیابی قرار داد.

به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع‌رسانی ارتش، امیر سرلشکر موسوی با اشاره به برنامه‌‎های دشمن برای مشغول‌سازی و هزینه‌تراشی برای دولت به‌نحوی که نتواند اهداف و برنامه‌های خود را پیش ببرد، گفت: دشمنان عنود این ملت و در رأس آنها دولت جنایتکار آمریکا و رژیم جعلی صهیونیستی به‌دنبال این هستند که از پیشرفت ایران اسلامی جلوگیری یا آن را کُند کنند و به همین دلیل هرازچندگاهی با سوءاستفاده از هیجانات و بعضی نقاط ضعف، پیاده‌نظام خود را وادار به اغتشاشات و ایجاد ناامنی می‌کنند تا بتوانند به میزان هرچند کوچک، دستیابی به اهداف نظام را به تأخیر بیندازند.

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران یادآور شد: برای ایجاد چنین جوی با یک جنگ ترکیبی از همه توانمندی‌های اقتصادی، سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و بستر فضای مجازی و شبکه‌های ماهواره‌ای استفاده می‌کنند. اغواگری جوانان و اختلاف‌افکنی بین نسل‌ها، اقوام، اصناف، احزاب، اقشار، مذاهب و ادیان از برنامه‌های طراحی شده اتاق‌های فکر مراکز مطالعاتی و جاسوسی آمریکا و رژیم صهیونیستی است.

وی هشیاری و آگاهی هرچه‌بیشتر مردم نسبت به توطئه‌های گوناگون دشمنان ایران و نظام اسلامی را رمز ناکامی دوباره و چندین‌باره نظام سلطه و شیطان بزرگ دانست.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها