کد خبر: 606785
|
۱۴۰۲/۰۱/۲۳ ۱۰:۴۰:۳۳
| |

دبیر ستاد امر به معروف خوزستان:

قصه مهسا امینی از مصوبات جلسه اروپایی‌ها و برخی کشورهای منطقه در بلژیک بود

دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر خوزستان گفت: در ۲۸ آبان سال ۱۴۰۱ در نامه سنتکام، نماینده اروپا در منطقه به پنتاگون به پنج موضوع اشاره شده است؛ اول اینکه در مواجهه با انقلاب اسلامی فریب آدم‌های خود را خوردیم و آن‌ها به ما اشتباه گرا دادند.

قصه مهسا امینی از مصوبات جلسه اروپایی‌ها و برخی کشورهای منطقه در بلژیک بود
کد خبر: 606785
|
۱۴۰۲/۰۱/۲۳ ۱۰:۴۰:۳۳

بهمن شهریاری دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر خوزستان گفت: طراحی فتنه سال ۱۴۰۱ در بلژیک شروع شد که تعدادی کشور اروپایی و منطقه نشستند و جلسه برگزار کردند که منجر به سیزده مصوبه شود و قصه مهسا امینی یکی از مصوبات آن‌ها بود. هدف آن‌ها عبور از انقلاب اسلامی در بستر فرهنگی و بی تفاوت کردن مردم نسبت به ارزش‌ها بود.

به گزارش روابط عمومی ستاد امر به معروف، وی ادامه داد: در ۲۸ آبان سال ۱۴۰۱ در نامه سنتکام، نماینده اروپا در منطقه به پنتاگون به پنج موضوع اشاره شده است؛ اول اینکه در مواجهه با انقلاب اسلامی فریب آدم‌های خود را خوردیم و آن‌ها به ما اشتباه گرا دادند. انتظار می‌رفت حوادثی که در ایران شکل گرفته شکاف بین شیعه و سنی ایجاد کند، اما نتیجه نگرفتیم. انتظار داشتیم نیرو‌های مسلح به هم بریزند و به جان یکدیگر بیفتند که این نیز محقق نشد. مردم ایران براندازی را مشق کردند، اما هنوز آماده براندازی نیستند و باید به عنوان یک قدرت به مشرق زمین نگاه کرد.

دبیر ستاد امر به معروف خوزستان گفت: بحث ما در زمینه حجاب این است که با منطقی که دشمن به روسری و چادر، نه می‌گوید، به همه چیز می‌تواند نه بگوید و این حد یقف ندارد. سناریوی دشمن در این زمینه برای ما نخ‌نما است و طراحی آن‌ها از پیش لو رفته است و می‌گذرد، اما در این حوادث چه باید کرد؟ برخی در حق ستاد امر به معروف و نهی از منکر ظلم می‌کنند. همه فکر می‌کنند ستاد مسئول حجاب است، اما ستاد مسئول حجاب و نماز نیست.

او با تأکید بر اینکه باید نسبت به مسائل جامعه طرح جدید داشته باشیم، اظهار کرد: ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر طرحی نوشته که به ویرایش هشتم رسیده است. ما از مسئولین گله داریم چراکه این طرح همچنان در مجلس شورای اسلامی بر زمین مانده و خاک می‌خورد. این طرح، گشت ارشاد و درگیری ندارد. یک طرح ترکیبی ایجابی و قانونی است، اما به آن ترتیب اثر داده نمی‌شود. مجلس به کلیت آن رای داده است، اما منتظر جزئیات آن هستیم.

وی ادامه داد: نمایندگان مجلس اگر به این طرح اعتماد کنند قول می‌دهیم کمتر از دوسال می‌توان ویترین جامعه را بهتر کرد و این کار بدون درگیری و مشکل و نگرانی از تقابل مردم با مردم قابل انجام است. این طرح مطالبه ما است.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها