کد خبر: 609666
|
۱۴۰۲/۰۲/۰۷ ۱۹:۰۰:۰۰
| |

حمله روزنامه حسین شریعتمداری به غلامحسین کرباسچی: با چه رویی از معیشت مردم سخن می‌گویی؟!

روزنامه کیهان نوشت: باید پرسید چنین فردی با چنین کارنامه سیاهی از فساد اقتصادی در دوران مسئولیتشان اساسا با چه رویی از معیشت مردم سخن می‌گویند و به مسئولان کشور انتقاد دارند؟

حمله روزنامه حسین شریعتمداری به غلامحسین کرباسچی: با چه رویی از معیشت مردم سخن می‌گویی؟!
کد خبر: 609666
|
۱۴۰۲/۰۲/۰۷ ۱۹:۰۰:۰۰

روزنامه کیهان با مرور اظهارات اخیر غلامحسین کرباسچی که از وضعیت اقتصادی کشور گلایه و برای معیشت مردم ابراز نگرانی کرده، به او تاخته و از این فعال سیاسی اصلا‌ح‌طلب پرسیده «با چه رویی از معیشت مردم سخن می‌گوید»

به گزارش کیهان، گفتنی است نگارنده مطلب فوق یعنی غلامحسین کرباسچی مبدع رسوخ فساد سازمان‌یافته به بدنه سیاسی کشور است؛ در سال 1377 کرباسچی به همراه عده دیگری از معاونانش و شهرداران مناطق تهران دستگیر و بازجویی شد.جلسات محاکمه کرباسچی هر شب به طور مستقیم از تلویزیون پخش می‌شد. رسیدگی به اتهامات غلامحسین کرباسچی به عنوان شهردار تهران و حدود 104 متهم دیگر پرونده اختلاس در شهرداری که همگی مدیران بالادستی و میانی شهرداری و پیمانکاران را تشکیل می‌دادند، در هشت جلسه به طول انجامید.

این روزنامه در پایان تاکید کرده است: حال باید پرسید چنین فردی با چنین کارنامه سیاهی از فساد اقتصادی در دوران مسئولیتشان اساسا با چه رویی از معیشت مردم سخن می‌گویند و به مسئولان کشور انتقاد دارند؟

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها