کد خبر: 610430
|
۱۴۰۲/۰۲/۱۱ ۱۷:۰۸:۰۵
| |

فاطمی امین نرفته، مجلس نگران وزیر صمت بعدی است

به گفته یکی از نمایندگان، نگرانی مجلس این است که نفر بعدی را که رییس جمهور برای این وزارتخانه معرفی می‌کند، آدم توانمندی نباشد. ما بحران مدیر داریم، و مدیریت خوبی بر کشور حاکم نیست. مدیران خوب انتخاب کنند تا در این شرایط حساس هزینه روی دست مملکت نگذارند

فاطمی امین نرفته، مجلس نگران وزیر صمت بعدی است
کد خبر: 610430
|
۱۴۰۲/۰۲/۱۱ ۱۷:۰۸:۰۵

به گفته ذبیح‌الله اعظمی ساردویی نماینده مجلس، دولت کارهای خوبی کرده مثل ارتباط با عربستان که موجب شد دلار بالاتر نرود و به صد هزار تومان نرسد. دولتمردان باید مدیران خوب انتخاب کنند تا در این شرایط حساس هزینه روی دست مملکت نگذارند.

به گزارش خبرآنلاین، اعظمی گفت: «موافق رفتن وزیر صمت و مخالف دیدگاه ایشان بودم. ۱۶۲ نماینده رای به استیضاح ایشان دادند. نگرانی ما در مجلس این است که نفر بعدی را که رییس جمهور برای این وزارتخانه معرفی می‌کند، آدم توانمندی نباشد.»

اعظمی ساردویی همچنین به نقش تحریم‌های ظالمانه‌ی آمریکا در شرایط اقتصادی پیش آمده تاکید کرده و می‌گوید: «نقش تنش‌های بین‌المللی تاثیرگذار بوده و از اختیار یک وزیر خارج است.»

به او یادآور شدم که این دولت شعارش گره نزدن اقتصاد و معیشت مردم به تحریم‌ها و برجام بوده است، در این باره او گفت: «البته دولت کارهای خوبی کرده مثل ارتباط با عربستان که موجب شد دلار بالاتر نرود و به صد هزار تومان نرسد. از منظر دیگر برای همه و مجلس هم مشخص شد که ارتباطات بین‌المللی بسیار نقش موثری دارد.»

او درباره نقش نمایندگان در بده بستان با وزیران برای چینش مدیران ادارات در حوزه‌ی انتخابی‌شان در عوض رای اعتماد نیز می‌گوید: «نمایندگان با این نوع عملکرد، خودشان پشیمان می‌شوند. چون با وزیران ضعیف، دوباره دولت و مجلس با یک‌دیگر چالش خواهند داشت.»

به گفته اعظمی «ما بحران مدیر داریم، و مدیریت خوبی بر کشور حاکم نیست. مدیران خوب انتخاب کنند تا در این شرایط حساس هزینه روی دست مملکت نگذارند. همواره باید بعد از شش ماه، مدیر و عملکردش را ارزیابی کنند. اگر خوب نبود مدیر را عزل کنند. اگر می‌گویند مدیرانی از دولت قبل مانده‌اند و ضعیف بودند، خب دولت فعلی چرا تا حالا چنین مدیری را عوض نکرده است؟»

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها