کد خبر: 624173
|
۱۴۰۲/۰۵/۰۲ ۱۰:۵۵:۰۰
| |

قالیباف:

تغییر معاونت سیاسی وزارت کشور تصمیم خود آقای وحیدی است؛ مجلس فشاری برای برکناری نیاورده

رئیس مجلس گفت: دربارۀ بحث معاون سیاسی وزیر کشور بگویم که بندهای ۲ و ۴ و ۶ و ۷ بخشنامۀ ایشان خلاف قانون بوده و خود وزیر کشور آن را تخلف دانست و اصلاح کرد و کتبی به ما نامه نوشت. مجلس هیچ‌وقت از وزیر کشور نخواست یا فشار نیاورده که شما معاون سیاسی‌تان را عوض کنید.

تغییر معاونت سیاسی وزارت کشور تصمیم خود آقای وحیدی است؛ مجلس فشاری برای برکناری نیاورده
کد خبر: 624173
|
۱۴۰۲/۰۵/۰۲ ۱۰:۵۵:۰۰

در نشست علنی امروز( دوشنبه 2 مرداد ) مجلس شورای اسلامی  محمد باقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به تذکر یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در باره حواشی پیش آمده بخشنامه وزارت کشور گفت: دربارۀ بحث معاون سیاسی وزیر کشور بگویم که بندهای ۲ و ۴ و ۶ و ۷ بخشنامۀ ایشان خلاف قانون بوده و خود وزیر کشور آن را تخلف دانست و اصلاح کرد و کتبی به ما نامه نوشت.

به گزارش فارس، قالیباف افزود: دربارۀ بحث معاون سیاسی وزیر کشور بگویم که بندهای ۲ و ۴ و ۶ و ۷ بخشنامۀ ایشان خلاف قانون بوده و خود وزیر کشور آن را تخلف دانست و اصلاح کرد و کتبی به ما نامه نوشت.

وی تصریح کرد: مجلس هیچ‌وقت از وزیر کشور نخواست یا فشار نیاورده که شما معاون سیاسی‌تان را عوض کنید. وزیر کشور از من خواست وساطت کنم یک هفته تا ده روز برای ایشان فرصت بگیرم تا معاون مربوطه را جابه‌جا کنند. مجلس چنین حرفی نزده است. خواستۀ وزیر کشور از رئیس مجلس بوده است. بنده هم در جلسۀ غیرعلنی گفتم اجازه بدهید این موضوع حل شود.

رئیس مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: حال عده‌ای در تریبون‌ها پیدا می‌شوند، هم قانون تشخیص می‌دهند، هم قانون ابلاغ می‌کنند و هم حرف خلاف می‌زنند. ما حتماً به حاشیه نمی‌رویم. امروز موضوع مردم گرانی‌هاست. بحث قیمت گوشت و مرغ و بحث بورس موضوع مردم است. افرادی که در بیرون دنبال این‌اند که به مجلس تهمت بزنند و مجلس را به حاشیه ببرند و این‌طور بگویند که ما دغدغۀ فردی داریم، هرگز این اتفاق نخواهد افتاد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها