کد خبر: 626599
|
۱۴۰۲/۰۵/۱۷ ۱۹:۰۰:۰۰
| |

حمله روزنامه کیهان به خبرنگاران در روز خبرنگار + تصویر

روزنامه کیهان گزارش یک امروز خود را به روز خبرنگار اختصاص داده اما در همین گزارش نیز به خبرنگاران حمله کرده است!

حمله روزنامه کیهان به خبرنگاران در روز خبرنگار + تصویر
کد خبر: 626599
|
۱۴۰۲/۰۵/۱۷ ۱۹:۰۰:۰۰

روزنامه کیهان به مناسبت روز خبرنگار گزارشی منتشر کرده که در این گزارش به خبرنگاران و روزنامه‌نگاران اصلاح‌طلب حمله کرده است. 

به گزارش کیهان، در حوادث پاییز سال 1401 نیلوفر حامدی و الهه محمدی از روزنامه‌های شرق و هم‌میهن ضمن همکاری با سرویس‌های اطلاعاتی بیگانه، بر آتش جنگ ترکیبی علیه ملت ایران دمیدند. جنگی که در آن، آرمان علی‌وردی و روح الله عجمیان زیر شکنجه به شهادت رسیدند، زن و کودک بیگناه در شاهچراغ شیراز در خون خود غلتیدند، اقلیتی بی‌منطق و خشونت‌طلب فرصت جولان یافتند و خسارت‌های مادی و معنوی فراوانی به کشور تحمیل شد.

در بخش دیگری از این گزارش آمده است: مدعیان اصلاحات در کشور البته برای دفاع از دو متهم مذکور، دلیل عقل‌پسند یا مدرک محکمه‌پسند ندارند‌، آنچه بیان می‌شود تنها این است که «خبرنگاری جرم نیست» و «جای خبرنگار زندان نیست»! آنها سعی می‌کنند این‌گونه القا کنند که ن.ح و ا.م در راستای رسالت خبرنگاری خود که آگاه ‌سازی افکار عمومی است گام برداشته‌اند و برای تعهد خود به حقیقت بازداشت شده‌اند! در واقع این همان فریبی است که در ابتدای گزارش به آن ‌اشاره شد: پنهان‌شدن پشت واژه‌های مقدس، این‌بار برای سرپوش گذاشتن بر وطن‌فروشی!\

حمله کیهان به خبرنگاران در روز خبرنگار

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها