کد خبر: 646180
|
۱۴۰۲/۱۰/۰۷ ۱۱:۴۰:۳۵
| |

وعده جدید رئیسی به مردم: تورم حتما کاهشی می‌شود

ابراهیم رئیسی با بیان اینکه فعالیت تجاری ایران در منطقه در چهل سال گذشته رکورد زده است، خاطرنشان کرد: تلاش شده تمام عللی که موجب تورم‌ می‌شود، کنترل شود و حتما تورم‌کاهشی خواهد شد.

وعده جدید رئیسی به مردم: تورم حتما کاهشی می‌شود
کد خبر: 646180
|
۱۴۰۲/۱۰/۰۷ ۱۱:۴۰:۳۵

ابراهیم رئیسی، رییس دولت با بیان اینکه خداباوری، خودباوری و مردم‌باوری باعث حل شدن بسیاری از مسائل شده است، گفت: گام مهم این قضیه، باور است، باور داشته باشیم که این مبانی است که سعادت انسان معاصر را به ارمغان بیاورد، باور داشته باشیم ما می توانیم، تمام سخن در این است؛ بسیاری خودشان را در مواجهه با یک سخن یا ادبیاتی یا صحنه هایی ناتوان می دانند؛ باور داشته باشیم سخن ما مبتنی بر اصول و مبانی محکمی است و بر حق است.

به گزارش همشهری آنلاین، رئیسی با بیان اینکه فعالیت تجاری ایران در منطقه در چهل سال گذشته رکورد زده است، خاطرنشان کرد: تلاش شده تمام عللی که موجب تورم‌ می‌شود، کنترل شود و حتما تورم‌کاهشی خواهد شد.

‌وی با بیان اینکه علیرغم موفقیت‌هایی که کشور به آن دست یافته، در جنگ‌ترکیبی تلاش کردند کشور را دچار مشکل کنند اما فرهیختگان و مردم دشمن را در رسیدن به اهداف پلید ناکام گذاشت و کارها عزتمندانه پیش می‌رود، دشمن در ناامید کردن مردم و انزوای جمهوری اسلامی شکست خورد.

رئیس جمهور با بیان اینکه دشمن نه تنها نتواست ایران را منزوی کند بلکه ایران توانست عضو شانگهای و برکیس و اتحادیه اوراسیا شود و به تمام زیرساخت‌های اقتصادی آسیا و منطقه متصل شدیم، گفت:‌ فعالیت تجاری ایران در منطقه در چهل سال گذشته رکورد زده است.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
  • ناشناس ارسالی در
    پنجشنبه ۷ دی ۱۴۰۲

    برو. پوتین. احضارت. کرده. کفشش. را. واکس. بزنی

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها