کد خبر: 648915
|
۱۴۰۲/۱۰/۳۰ ۱۹:۰۵:۰۰
| |

پاکستان به ایران حمله کرد؛ سران قوا و مسئولان ارشد نظام سکوت کردند!

روزنامه هم میهن نوشت: شاید زمانی که یک حمله نظامی علیه خاک یک کشور اتفاق می‌افتد، عادی‌ترین انتظار مردم آن کشور این باشد که مقامات سیاسی و نظامی، نسبت به این حادثه واکنش نشان دهند. مقامات پاکستانی بعد از حمله موشکی ایران به مقر «جیش‌العدل» و حمله متقابل خود به خاک ایران، چندین اظهارنظر مختلف در سطوح عالی داشتند اما این طرف مرز، چنین اتفاقی را شاهد نبودیم.

پاکستان به ایران حمله کرد؛ سران قوا و مسئولان ارشد نظام سکوت کردند!
کد خبر: 648915
|
۱۴۰۲/۱۰/۳۰ ۱۹:۰۵:۰۰

روزنامه هم میهن سکوت سران قوا و مسئولان ارشد نظام در برابر حمله پاکستان به ایران را گزارش کرده است.

به گزارش هم میهن، شاید زمانی که یک حمله نظامی علیه خاک یک کشور اتفاق می‌افتد، عادی‌ترین انتظار مردم آن کشور این باشد که مقامات سیاسی و نظامی، نسبت به این حادثه واکنش نشان دهند. مقامات پاکستانی بعد از حمله موشکی ایران به مقر «جیش‌العدل» و حمله متقابل خود به خاک ایران، چندین اظهارنظر مختلف در سطوح عالی داشتند اما این طرف مرز، چنین اتفاقی را شاهد نبودیم. در میان مقامات عالی کشورمان، هیچ‌یک نسبت به حمله بامداد پنج‌شنبه پاکستان به اطراف سراوان صحبتی نکرده‌اند. رئیس‌جمهور که روز پنج‌شنبه را در سفر استانی به دماوند و فیروزکوه به سر می‌برد، در هیچ‌یک از سخنرانی‌های خود اشاره‌ای به حمله پاکستان نکرد.

این روزنامه در ادامه آورده است: محمدباقر قالیباف نیز به‌عنوان رئیس یکی از قوای سه‌گانه، تاکنون واکنشی به این حمله نشان نداده است. آخرین پست منتشرشده در حساب منسوب به قالیباف در شبکه ایکس، مربوط به عملیات موشکی علیه اهداف واقع در سوریه و اقلیم کردستان عراق است. فرمانده کل، جانشین، معاون هماهنگ‌کننده و سخنگوی سپاه، فرمانده ارتش، رئیس‌ ستاد کل نیروهای مسلح و وزیر دفاع از جمله دیگر مقاماتی هستند که انتظار می‌رفت نسبت به این حمله واکنش نشان دهند.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها