کد خبر: 657991
|
۱۴۰۳/۰۲/۰۳ ۲۳:۵۰:۲۹
| |

احمدی‌نژاد از پرویز داوودی دلخور بود که در مراسم ختمش شرکت نکرد؟

روزنامه سازندگی نوشت: داودی هرگز خود را جزو جبهه پایداری اعلام نکرد، اما به شدت افکار سیاسی شبیه به پایداری‌ها و پدر معنوی این جریان یعنی آیت‌الله مصباح داشت. او در انتخابات ۹۲ از کامران باقری‌لنکرانی حمایت رسمی کرد.

احمدی‌نژاد از پرویز داوودی دلخور بود که در مراسم ختمش شرکت نکرد؟
کد خبر: 657991
|
۱۴۰۳/۰۲/۰۳ ۲۳:۵۰:۲۹

روزنامه سازندگی علت غیبت محمود احمدی‌نژاد در مراسم ترحیم پرویز داوودی را بررسی کرده است. 

به گزارش سازندگی، بخش‌هایی از این گزارش را در ادامه می‌خوانید؛ 

 

پرویز داودی، معاون اول محمود احمدی‌نژاد در دولت نهم، سیزدهم فروردین ماه امسال درگذشت. خبر درگذشت او باری دیگر یادآور حواشی و اخبار مربوط به داودی و احمدی‌نژاد شد. داودی که زمانی معاون اقتصادی وزارت امور اقتصادی و دارایی دولت هاشمی‌رفسنجانی نیز بود تنها در چهار سال اول دولت احمدی‌نژاد معاون او بود. تا جایی که احمدی‌نژاد حتی حاضر نشد در مراسم خاک‌سپاری وزیرش حاضر شود. اما داودی شخصیت سیاسی- اجرایی تنهایی نیست. این را می‌توان از تصاویری متوجه شد که از چهره‌های شناخته شده همچنین وزرای دولت نهم و دهم برای حضور در مراسم ختم او منتشر شد.

پرویز داودی را شاید بتوان مانند تمام افرادی دانست که موضعشان نسبت به محمود احمدی‌نژاد یا صفر بوده یا صد. او زمانی در مدح رییس دولتش پس از انتخابات ریاست جمهوری ۱۳۸۸ گفته بود: «ما آقای احمدی‌نژاد را آسان گیر نیاورده‌ایم که به راحتی از دست‌شان بدهیم.»، اما اواخر سال ۹۰ در اولین واکنش منفی‌اش به احمدی‌نژاد، رییس دولت نهم و دهم را فردی دارای خصوصیاتی، چون استفاده ابزاری از عدالت، تکرار ادعا‌های بی‌اساس فتنه‌گران و رسانه‌های معاند و ضدمردمی پیش‌بینی بی‌پایه در مورد اتفاقات و تحولات آتی دانست.

این را احتمالا می‌توان نقطه عطف ناراحتی احمدی‌نژاد برای شرکت نکردن در مراسم ختم او دانست. داودی هرگز خود را جزو جبهه پایداری اعلام نکرد، اما به شدت افکار سیاسی شبیه به پایداری‌ها و پدر معنوی این جریان یعنی آیت‌الله مصباح داشت. او در انتخابات ۹۲ از کامران باقری‌لنکرانی حمایت رسمی کرد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها