کد خبر: 189338
|
۱۳۹۷/۰۲/۲۶ ۰۸:۵۰:۰۰
| |

«اعتمادآنلاین» از یک رویداد فرهنگی در شرق دور گزارش می‌دهد:

درخشش غرفه ایران در نمایشگاه فرهنگی دانشگاه جیائوتانگ چین

اتحادیه دانشجویان بین‌المللی دانشگاه جیائو تانگ، اردیبهشت هر سال همایشی با موضوع آشنایی با آداب و رسوم ملل‌ گوناگون برگزار می‌کند که غرفه ایران در این نمایشگاه با استقبال قابل توجهی مواجه شد.

درخشش غرفه ایران در نمایشگاه فرهنگی دانشگاه جیائوتانگ چین
کد خبر: 189338
|
۱۳۹۷/۰۲/۲۶ ۰۸:۵۰:۰۰

اعتمادآنلاین| مریم اسفندیاری: دانشجویان ایرانی دانشگاه جیائو تانگ، مانند سال گذشته در همایشی با موضوع آشنایی با آداب و رسوم ملل‌ گوناگون با برپایی غرفه‌ای، فرهنگ و تاریخ ایران را به بازدیدکنندگان چینی و بین‌المللی معرفی کردند.

اکرم انتظاری مسئول غرفه ایران بابیان اینکه هدف ما از شرکت در این همایش معرفی هر چه بیشتر فرهنگ ایرانی به دیگر دانشجویان بین‌المللی است، گفت: امسال استقبال خیلی خوبی از غرفه ایران شد. بازدیدکنندگان مشتاقانه درباره تاریخ و فرهنگ ایران پرس‌وجو می‌کردند. همچنین غذاهای سنتی ایرانی مانند حلوا و شله‌زرد بسیار پرطرفدار بودند.

جشنواره دانشجویی

او افزود: من فکر می‌کنم باوجود جو رسانه‌ای منفی که درباره ایران وجود دارد، این وظیفه ماست که بتوانیم بدون واسطه با افراد کشورهای مختلف درباره کشورمان صحبت کنیم و ایران واقعی را به آن‌ها معرفی کنیم.

خطاطی اسم بازدیدکنندگان نیز از محبوب‌ترین بخش‌های غرفه ایران به‌خصوص برای بازدیدکنندگان چینی بود. دکتر مهران حبیبی با خطاطی اسم و فامیل بازدیدکنندگان به زبان فارسی یادگاری متفاوتی از کشور ایران به آن‌ها هدیه داد.

جشنواره دانشجویی

حدود 100 دانشجویی ایرانی در دانشگاه جیائوتانگ از برجسته‌ترین دانشگاه‌های کشور چین، تحصیل می‌کنند. این دانشگاه بر اساس سیستم رتبه‌بندی QS جایگاه 62 را در میان دانشگاه‌های دنیا داراست.

جشنواره دانشجویی

جشنواره دانشجویی

جشنواره دانشجویی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها