کد خبر: 192517
|
۱۳۹۷/۰۳/۱۹ ۱۶:۰۰:۰۰
| |

مهدی قربانی بازیگر فیلم «بیست‌ویک روز بعد» در گفت‌و‌گو با اعتماد‌آنلاین:

«بیست‌ویک روز بعد» به دلیل ژانری که دارد برای مخاطب خارجی جذاب است/ کار با محمد‌رضا خردمندان برای من اهمیت زیادی داشت

مهدی قربانی بازیگر فیلم «بیست‌ویک روز بعد» گفت: «محمدرضا خردمندان کارگردان بسیار حرفه‌ای است. زمانی که با او در این فیلم همکاری داشتم تمام موضوعات را مو به مو به من توضیح می‌داد.»

«بیست‌ویک روز بعد» به دلیل ژانری که دارد برای مخاطب خارجی جذاب است/ کار با محمد‌رضا خردمندان برای من اهمیت زیادی داشت
کد خبر: 192517
|
۱۳۹۷/۰۳/۱۹ ۱۶:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| علی پاکزاد- فیلم «بیست‌ویک روز بعد» اولین ساخته محمد‌رضا خردمندان اولین نمایش خود را در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر تجربه کرد. این فیلم بعد از نمایش در جشنواره در اکران عمومی به نمایش گذاشته شد و مورد توجه مخاطبان قرار گرفت. «بیست و یک روز بعد» در تازه‌ترین حضور خارجی خودش جایزه ویژه هیات داوارن چهارمین دوره‌ جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوانان «کینولوب» لهستان را دریافت کرد.

مهدی قربانی بازیگر فیلم «بیست و یک‌روز بعد» در واکنش به کسب جایزه توسط این فیلم در این جشنواره به اعتمادآنلاین گفت: «خاطرات فوق‌العاده‌ای با این فیلم دارم. قطعا حضور در «بیست و یک روز بعد» برای من نقطه عطفی در دوران کاری‌ام محسوب می‌شود. انتظار این را داشتیم که فیلم مسیر خوبی را طی کند و در جشنواره‌های بین‌المللی موفق باشد.»

او ادامه داد: «محمدرضا خردمندان کارگردانی بسیار حرفه‌ای است. زمانی که با او در این فیلم همکاری داشتم تمام موضوعات را مو به مو به من توضیح می‌داد. رابطه من و خانم بیات به عنوان فرزند و مادر در «بیست‌ویک‌روز بعد» و مشکلاتی که در این بین وجود داشت هم از نکاتی بود که خردمندان روی آن حساسیت زیادی داشت.»

بازیگر فیلم «بیست‌ویک روز بعد» به اعتمادآنلاین گفت: «امیدوارم باز هم این فیلم جایزه ببرد. قطعا موفقیت هر فیلم ایرانی در دنیا، باعث می‌شود که سینمای ما اعتبار خوبی را کسب کند. «بیست‌ویک روز بعد» به دلیل ژانر و تصاویری که در داخل خود دارد قطعا برای مخاطبان خارجی جذاب است.»

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها