کد خبر: 193346
|
۱۳۹۷/۰۳/۲۴ ۱۵:۰۵:۰۰
| |

گزارش فروش هفتگی فیلم‌های سینمایی:

«تگزاس» همچنان پر فروش ترین فیلم هفته/ شکست مجید مجیدی در گیشه / شروع خوب فرمان آرا در اولین روز

«تگزاس» همچنان پر فروش ترین فیلم هفته است.«آن سوی ابرها» در شش هفته تنها 180 میلیون فروش داشته است. «دلم می‌خواد» در اولین روز نمایش فیلم توانست 30 میلیون فروش داشته باشد

«تگزاس» همچنان پر فروش ترین فیلم هفته/ شکست مجید مجیدی در گیشه / شروع خوب فرمان آرا در اولین روز
کد خبر: 193346
|
۱۳۹۷/۰۳/۲۴ ۱۵:۰۵:۰۰

اعتمادآنلاین| همچنان«مصادره» در صدر فروش فیلم‌های سینمایی در حال اکران قرار دارد اما نکته قابل توجه این است که فیلم مهران احمدی از 23 اسفند سال گذشته روی پرده رفته است. اما در هفته‌ای که گذشت «تگزاس» باز هم مانند چند هفته گذشته پر «فروش‌ترین فیلم هفته» لقب گرفت. «خوک» مانی حقیقی نیز نسبت به هفته‌های گذشته پیشرفت قابل توجهی داشته است و پنجمین فیلم پر فروش این هفته شد.

تگزاس
جدیدترین فیلم مسعود اطیابی که از بیست و نهم فروردین ماه در سینماهای کشور اکران شده، عنوان پرفروش‌ترین فیلم سینمای ایران را برای چهارمین هفته متوالی کسب کرده است. این فیلم در هفته گذشته 491 و میلیون تومان فروش داشت تا جمع درآمد آن از گیشه به رقم 9 میلیارد و 491 میلیون تومان برسد. در «تگزاس» بازیگرانی مانند حمید فرخ نژاد، سام درخشانی و پژمان جمشیدی در آن نقش‌آفرینی می کنند.

خجالت نکش


اولین ساخته سینمایی رضا مقصودی با بازی احمد مهرانفر، شبنم مقدمی، لیندا کیانی، شهره لرستانی، الناز حبیبی، علی صالحی و سام درخشانی بعد از 6 هفته اکران دو میلیارد و 601 میلیون تومان فروش کرده است. این فیلم طنز در هفته گذشته نیز 325 میلیون تومان درآمد کسب کرد.

چهارراه استانبول


آخرین ساخته سینمایی مصطفی کیایی، بعد از شش هفته نمایش دو میلیارد و 438 میلیون تومان فروش کرده است. این فیلم که برای اولین بار در جشنواره فیلم فجر نمایش داده شد، با در اختیار داشتن 75 سالن ، توانست در هفت روز گذشته، 226میلیون تومان فروش کند و سومین فیلم پرفروش هفته لقب گیرد.

عصبانی نیستم


فیلم سینمایی «عصبانی نیستم» که پس از 5 سال توقیف در سینماهای کشور اکران شده است با در اختیار داشتن 76 سالن سینمایی، پس از شش هفته دو میلیارد و 748 میلیون تومان فروش کرد. این فیلم در هفت روز گذشته 153 میلیون تومان درآمد کسب کرد.

خوک


پنجمین فیلم پرفروش هفته گذشته «خوک» مانی حقیقی است که برای اولین بار در جشنواره فیلم برلین به نمایش درآمد. این فیلم که تنها 38 سالن در اختیار دارد بعد از گذشت شش هفته اکران 1 میلیارد و 22 میلیون تومان فروش کرده و در هفته گذشته نیز 102 میلیون تومان درآمد کسب کرد. فیلم مانی حقیقی نسبت به هفته های گذشته فروش بهتری داشته است.

انیمیشن فیلشاه


فیلم هادی محمدیان که 113 سالن در اختیار دارد، در هفته گذشته 79 تومان فروش کرد. «فیلشاه» تاکنون 7 میلیارد و 488 میلون تومان فروش داشته است.

لاتاری


سومین فیلم سینمایی محمد حسین مهدویان که نمایش خود را همچون سایر فیلم‌های اکران نوروز از 23 اسفندماه سال گذشته آغاز کرد، تا کنون 14 میلیارد و 665 میلیون تومان فروش کرده است. این فیلم در هفته گذشته 77 میلیون تومان درآمد کسب کرد. «لاتاری» سومین فیلم پرفروش تاریخ سینمای اجتماعی ایران لقب گرفته است.

لونه زنبور


کمدی «لونه زنبور» ساخته برزو نیک‌نژاد با بازی پژمان جمشیدی، محسن کیایی، رعنا آزادی‌ور، بهاره کیان افشار، هومن برق نورد و فرید سجادی حسینی پس از 13 هفته اکران 9 میلیارد و 41 میلیون تومان فروش کرده است. این فیلم در هفته گذشته 68 میلیون تومان درآمد کسب کرد و در جدول فروش هفتگی رتبه هشتم را به خود اختصاص داد.

مصادره


پرفروش ترین فیلم اکران نوروز تاکنون 15 میلیارد و 550 میلیون تومان فروش داشته است. این فیلم در هفته گذشته 65 میلیون تومان درآمد کسب کرد و پنجمین فیلم پرفروش هفته شد. در فیلم «مصادره» رضا عطاران، هومن سیدی، بابک حمیدیان، هادی کاظمی و مهران احمدی نقش‌آفرینی می کنند.

ناخواسته


اولین فیلم سینمایی برزو نیک‌نژاد که در آن مهرداد صدیقیان، مهتاب کرامتی، الناز حبیبی، ستاره اسکندری و... ایفای نقش می‌کنند. بعد از سه هفته نمایش این فیلم به فروش 62 میلیون تومان دست پیدا کرده است. «ناخواسته» در هفته گذشته 21 میلیون تومان فروش داشته است.

جشن دلتنگی


فیلم سینمایی «جشن دلتنگی» ساخته پوریا آذربایجانی با بازی محسن کیایی، بهنام تشکر، پانته‌آ پناهی‌ها، بابک حمیدیان، مینا ساداتی، ساغر قناعت و... پس از گذشت شش هفته 181 میلیون تومان فروش کرد و در هفت روز گذشته نیز 20 میلیون تومان درآمد کسب کرد.

آن سوی ابرها


آخرین ساخته سینمایی مجید مجیدی که در کشور هند جلوی دوربین رفته است، پس از گذشت شش هفته اکران، تنها 187 میلیون تومان فروش کرد و در هفت روز گذشته نیز 17 میلیون تومان درآمد کسب کرد تا یازدهمین فیلم جدول فروش هفتگی شود.

به وقت شام


آخرین ساخته ابراهیم حاتمی‌کیا که برای اولین بار در جشنواره فجر سال گذشته به نمایش درآمد و سیمرغ بلورین بهترین کارگردانی را برای حاتمی کیا به ارمغان آورد، تا کنون 13 میلیارد و 26 میلیون تومان فروش کرده است. این فیلم در هفت روز گذشته 16 میلیون تومان در آمد کسب کرد و سیزدهمین فیلم پرفروش هفته شد.

خرگیوش

فیلم «خرگیوش» ساخته مانی باغبانی بعد از 13 هفته نمایش فروش ضعیفی داشته است و تنها 2 میلیارد فروش کرده است.

دلم می خواد

فیلم «دلم می خواد» بعد از چهار سال دیروز جهارشنبه اولین نمایش خود را در چند سالن سینما تجربه کرد. این فیلم در اولین روز نمایش 30 میلیون فروش داشته است که نسبت به فیلم های دیگر و با توجه به شروع بازهای جام جهانی آمار قابل قبولی محسوب می شود

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها