کد خبر: 235022
|
۱۳۹۷/۰۷/۰۵ ۱۴:۲۳:۰۰
| |

«این.ج.ا» به سراغ آموزش و پرورش می رود

همزمان با آغاز سال تحصیلی، برنامه تلویزیونی «این.ج.ا» موضوع اینکه آموزش و پرورش چه نسلی را برای افق 1404 تربیت می‌کند، مورد بررسی قرار می دهد.

«این.ج.ا» به سراغ آموزش و پرورش می رود
کد خبر: 235022
|
۱۳۹۷/۰۷/۰۵ ۱۴:۲۳:۰۰

اعتمادآنلاین| یازدهمین قسمت از برنامه تلویزیونی «این.ج.ا» همزمان با آغاز سال تحصیلی مدارس، با موضوع «نسل 1404» روی آنتن می‌رود. مساله اصلی که در این برنامه مورد بحث قرار خواهد گرفت این است که تاکنون ریل‌گذاری آموزش و پرورش چگونه بوده است. بررسی وضعیت کنونی آموزش و پرورش بر اساس اسناد بالادستی‌ای مانند «سند تحول بنیادین آموزش و پرورش» و اینکه آموزش و پرورش در افق چشم‌انداز سال 1404 چه نسلی را تربیت و روانه بازار کار و نظام آموزش عالی کشور خواهد کرد، از جمله محورهایی است که در «این.ج.ا» مورد بررسی قرار می‌گیرد.

در این برنامه حمیدرضا حاجی‌بابایی نماینده مجلس و وزیر اسبق آموزش و پرورش و محمود مهرمحمدی پژوهشگر برنامه‌ریزی آموزشی و رییس سابق دانشگاه فرهنگیان به بررسی موضوع برنامه می‌پردازند.

«این.ج.ا»، به تهیه‌کنندگی مصطفی پورمحمدی و با اجرای محمد لسانی، جمعه 6 مهر ساعت 17:30 به صورت زنده از شبکه چهار سیما پخش می‌شود. همچنین علاقه‌مندان می‌توانند تکرار این برنامه را دوشنبه 9 مهر، ساعت 19 از همین شبکه تماشا کنند.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها