کد خبر: 257418
|
۱۳۹۷/۱۰/۱۴ ۰۹:۱۵:۰۰
| |

محسن امیر یوسفی مطرح کرد:

همه چیز درباره آشغالهای دوست‌داشتنی

محسن امیر یوسفی تهیه کننده و کارگردان فیلم آشغالهای دوست داشتنی درباره سال ساخت این فیلم توضیحاتی ارائه کرد.

همه چیز درباره آشغالهای دوست‌داشتنی
کد خبر: 257418
|
۱۳۹۷/۱۰/۱۴ ۰۹:۱۵:۰۰

اعتمادآنلاین| محسن امیر یوسفی تهیه کننده و کارگردان فیلم آشغالهای دوست داشتنی درباره روند ساخت این فیلم گفت : پروانه ساخت این فیلم در 1391/4/7 صادر شده و اولین‌پروانه نمایش آن در 1396/6/25 صادر شده است. مقصر این تاخیر در صدور پروانه نمایش هم من نیستم!

وی ادامه داد : در ضمن طبق خبری که هفته قبل دادیم آقای دلپاک‌صداگذاری نسخه جدید را تازه تمام کردند و طبق درخواست آقای داروغه زاده بعد از دادن پروانه نمایش سال 96 یک سکانس این فیلم در سال 97 مجددا فیلمبرداری شد که دوباره در 1397/7/9 پروانه نمایش دوم برای این فیلم صادر شد.

امیر یوسفی افزود : با اتمام فیلمبرداری مجدد یک سکانس در سال جاری و صداگذاری نسخه جدید در هفته گذشته و صدور پروانه نمایش دوم در مهرماه 97 عملا تاریخ اتمام تولید نسخه جدید فیلم آشغالهای دوست داشتنی سال 1397 می‌شود.

سیمون سیمونیان مدیردبیرخانه جشنواره فیلم فجر درباره فیلم « آشغال‌های دوست داشتنی» روز گذشته دربارهعدم نمایش فیلم آشغالهای دوست داشتنی برای هیات انتخاب گفته بود : بر اساس آیین نامه منتشر شده تاریخ تولید فیلم‌هایی بخشهای مسابقه سی و هفتمین دوره جشنواره فیلم فجر نباید قبل از سال 96 باشد و فیلم آشغالهای دوست داشتنی در سال 1391 تولید شده است.

وی ادامه داد: فیلم "آشغال‌های دوست داشتنی" به دلیل مغایرت با آیین نامه امکان نمایش برای هیات انتخاب جشنواره را نداشت.

منبع: ایلنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها