کد خبر: 294131
|
۱۳۹۸/۰۲/۲۴ ۱۶:۴۸:۲۷
| |

معرفی دبیران تخصصی جشنواره ملی رسانه‌های دیجیتال

نخستین نشست دبیران بخش‌های تخصصی یازدهمین جشنواره ملی رسانه های دیجیتال برگزار شد.

معرفی دبیران تخصصی جشنواره ملی رسانه‌های دیجیتال
کد خبر: 294131
|
۱۳۹۸/۰۲/۲۴ ۱۶:۴۸:۲۷

اعتمادآنلاین| ‌ اولین نشست دبیران بخش‌های تخصصی یازدهمین جشنواره ملی رسانه‌های دیجیتال با حضور دکتر محمدرضا بهمنی مشاور وزیر و رئیس مرکز فناوری اطلاعات ورسانه‌های دیجیتال وزارت فرهنگ وارشاداسلامی و دبیران بخش‌های تخصصی جشنواره یازدهم در سالن جلسات مرکز برگزارشد.

محمد رضا بهمنی رییس مرکز فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال اعلام کرد: علاقه مندان می توانند آثار خود را با موضوعات امید و نشاط اجتماعی، مقاومت و انقلاب اسلامی، خانواده و سبک زندگی، اقوام و فرهنگ ملی و محلی، مساجد و مناسک دینی، کسب و کارهای نوپا، حکمرانی و مدیریت از طریق مراجعه به نشانی http://samandehi.ir ارسال کنند.

در پایان جلسه احکام دبیران بخش‌های هفت گانه جشنواره ملی رسانه‌های دیجیتال توسط محمد رضا بهمنی مشاور وزیر و رئیس مرکز فناوری اطلاعات ورسانه‌های دیجیتال وزارت فرهنگ وارشاداسلامی به شرح زیر اهدا شد:

علی فریدونی به عنوان دبیر بخش اقوام وفرهنگ ملی و محلی

فرشادمهدی‌پور به عنوان دبیر بخش انقلاب اسلامی ومقاومت

پروین داداندیش به عنوان دبیر بخش خانواده و سبک زندگی

حجت‌الاسلام حبیب رضا ارزانی دبیر بخش مساجد و مناسک دینی

ابوالقاسم خداوردیلو دبیر بخش کسب و کارهای نوپا

سیدمرتضی موسویان دبیر بخش حکمرانی و مدیریت

عیسی کشاورز دبیر بخش امید و نشاط اجتماعی

مهلت ثبت نام و ارسال اثر در یازدهمین جشنواره ملی رسانه‌های دیجیتال تا پایان اردیبهشت 1398 است و پس از آن فرایند داوری آغاز خواهد شد و داوطلبین برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به نشانی https://festival.saramad.ir مراجعه کنند.

آیین اختتامیه جشنواره یازدهم در 12 تیرماه سال 1398 با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از اصحاب فرهنگ، رسانه و فعالان فضای مجازی برگزار خواهد شد.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها