کد خبر: 256281
|
۱۳۹۷/۱۰/۱۰ ۱۸:۴۰:۰۰
| |

سرخط مهم‌ترین خبرهای ورزشی/ ۱۰ دی‌ماه ۱۳۹۷

از صحبت‌های کی‌روش درباره جام ملت‌های آسیا تا اعلام 30 گلزن برتر تاریخ فوتبال جهان

صحبت‌های کی‌روش درباره اولین بازی ایران در جام ملت‌های آسیا، واگذاری سرخابی‌ها و ... از مهم‌ترین خبرهای ورزشی 10 دی ماه است.

از صحبت‌های کی‌روش درباره جام ملت‌های آسیا تا اعلام 30 گلزن برتر تاریخ فوتبال جهان
کد خبر: 256281
|
۱۳۹۷/۱۰/۱۰ ۱۸:۴۰:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ واگذاری پرسپولیس و استقلال اشتباه است؛ محمد دادکان رییس سابق فدراسیون فوتبال ایران معتقد است مسئولین وزارت ورزش به دنبال از بین بردن فساد نیستند و حضور زنان، ناهنجاری استادیوم را از بین نمی‌برد اما باید این سد شکسته شود.


بازی با یمن فینال ماست؛ سرمربی تیم ملی فوتبال ایران می‌گوید فینال جام ملت‌های آسیا برای او بازی با یمن است و بر خلاف چیزی که برخی از مردم فکر می‌کنند، این رقابت‌ها آسان نیست.

تیم ملی فوتبال ساحلی در رتبه دوم سال 2018؛ آخرین رنکینگ تیم‌های ملی فوتبال ساحلی جهان در سال 2018 در حالی از سوی سازمان جهانی فوتبال ساحلی اعلام شد که ساحلی‌بازان کشورمان موفق شدند در رده اول آسیا و دوم جهان قرار بگیرند.

مردم از تیم ملی انتظار قهرمانی در جام ملت‌ها را دارند؛ سلطانی‌فر، وزیر ورزش و جوانان گفت: فکر می‌کنم یکی از آماده‌ترین‌ تیم‌های فوتبال را در اختیار داریم. انتظار ملت و مردم ایران قهرمانی تیم ملی در آسیا است.

اسامی بهترین‌های فوتسال جهان اعلام شد/ ایران هیچ نماینده‌ای در لیست ندارد؛ سایت «فوتسال پلنت» اسامی بهترین بازیکنان، مربیان، داوران، تیم‌های ملی و باشگاه‌های برتر جهان را بعد از رای‌گیری اعلام کرد. ایران که در تمام گزینه‌ها، کاندیدا داشت، نتوانست هیچ یک از عنوان‌های اول تا سوم را کسب کند.

علی دایی در بین 30 گلزن برتر تاریخ فوتبال؛ یک رسانه معتبر اسپانیایی 30 گلزن برتر تاریخ فوتبال جهان را معرفی کرده است که نام علی دایی به عنوان بهترین گلزن ملی با 109 گل در این فهرست دیده می‌شود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها