کد خبر: 258451
|
۱۳۹۷/۱۰/۱۶ ۱۹:۴۰:۰۰
| |

سرخط مهم‌ترین خبرهای اجتماعی/ ۱۶ دی‌ماه ۱۳۹۷

از کسر بودجه شهرداری تا حذف ردیف بودجه اعتیاد در لایحه بودجه سال 98

حذف بودجه اعتیاد در سال 98، آخرین اخبار از بوی بد تهران، کسر بودجه شهرداری و... از مهم‌ترین خبرهای اجتماعی 16 دی‌ماه است.

از کسر بودجه شهرداری تا حذف ردیف بودجه اعتیاد در لایحه بودجه سال 98
کد خبر: 258451
|
۱۳۹۷/۱۰/۱۶ ۱۹:۴۰:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ بیمه اعتیاد از بودجه 98 حذف شد؛ فرید براتی سده، معاون توسعه پیشگیری و درمان اعتیاد سازمان بهزیستی کشور از حذف ردیف بودجه بیمه اعتیاد در لایحه بودجه سال 98 خبر داد.

فرضیه ارتباط بوی نامطبوع پایتخت با گسل های زلزله رد شد؛ انوشیروان محسنی بندپی، سرپرست استانداری تهران با اشاره به اینکه منشا دقیق بوی نامطبوع تهران در چهارشنبه هفته گذشته مشخص نیست اعلام کرد: البته فرضیه ارتباط این بو با فعال شدن گسل‌های زلزله به طور کامل رد شده است. محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران هم در همین رابطه گفته در مورد بوی نامطبوع منتشرشده در تهران، منتظر جمع‌بندی کمیسیون محیط زیست هستیم.

شهرداری تهران امسال چقدر کسر بودجه دارد؟؛ سرپرست معاونت مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران گفته در بودجه سال 97 در بدترین حالت 2 تا 3 هزار میلیارد تومان کسری بودجه خواهیم داشت.

اخذ هر گونه وجه اجباری از اولیاء دانش آموزان ممنوع است؛ وزیر آموزش و پرورش در پاسخ به سوال مقصودی نماینده مردم سبزوار مبنی بر دریافت وجه از دانش‌آموزان در مدارس دولتی به صورت غیرقانونی گفت: آموزش و پرورش بنا ندارد که به دلیل کمبود اعتبارات سرانه مدارس مردم را تحت فشار بگذارد یا به اجبار از اولیای دانش آموزان کمک‌هایی دریافت کند، چرا که گرفتن هرگونه وجه اجباری از دانش آموزان به نحوی که در برخی مواقع منتج به ترک تحصیل شود، ممنوع است.

فرار 50 زن معتاد متجاهر از یک مرکز بازپروری؛ محمد بخشنده رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران اعلام کرد: متاسفانه هنوز مرکز جدیدی برای نگهداری زنان معتاد ایجاد نشده و اخیرا در آتش‌سوزی عمدی که در یکی از این مراکز اتفاق افتاد، 50 نفر از آنجا دوباره خارج شده و فرار کردند.

شهادت 123 تن از محیط‌بانان در دفاع از طبیعت؛ جمشید محبت‌خانی، فرمانده یگان حفاظت محیط زیست گفت: 123 تن از محیط‌بانان در دفاع از طبیعت به شهادت رسیده‌اند و آخرین شهید محیط‌بان ما یک ماه پیش شهید باشقره بود که در پارک ملی گلستان جان خود را از دست داد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها