کد خبر: 634013
|
۱۴۰۲/۰۷/۰۸ ۱۶:۳۴:۲۳
| |

دوره‌های آموزشی آشپزی و شیرینی‌پزی آنلاین

سال‌هاست خانم‌ها در خانه آشپزی می‌کنند و اغلب هم دستپخت عالی‌ای دارند. بااین‌حال هنوز هم تجربه غذا خوردن در خانه و رستوران با یکدیگر متفاوت است.

دوره‌های آموزشی آشپزی و شیرینی‌پزی آنلاین
کد خبر: 634013
|
۱۴۰۲/۰۷/۰۸ ۱۶:۳۴:۲۳

علت این تفاوت هم حضور سرآشپزهایی حرفه‌ای هستند که از نکات و ترفندهایی استفاده می‌کنند که هیچ یک از افراد معمولی به آن‌ها دسترسی ندارند. اما جای نگرانی نیست، زیرا شما می‌توانید با شرکت در دوره های آموزشی آشپزی و شیرینی پزی آنلاین «آکادمی رضیم»، به تمامی این ترفندها دسترسی داشته باشید. برای آشنایی بیشتر با این کلاس‌ها، ادامه این مطلب را مطالعه کنید.

چرا باید از دوره های آموزشی آشپزی و شیرینی پزی آنلاین استفاده کنیم؟

ممکن است کلاس‌های آکادمی رضیم را با صفحه‌های آشپزی موجود در اینترنت مقایسه کنید و با خود بگویید با وجود این همه آموزش‌های رایگان، چه لزومی دارد دوره‌های این سایت را بخریم؟ ما در ادامه، پاسخ این سوال را به‌صورت مفصل بیان می‌کنیم.

یاد گرفتن فوت‌وفن همه غذاها

اگر همین حالا بخواهید در کلاس‌های آشپزی تخصصی شرکت کنید، باید میلیون‌ها پول بابت آن‌ها بپردازید، درحالی‌که رضیم با کمترین هزینه، فوت‌وفن‌ تمام غذاها را به‌طور کامل در اختیارتان قرار می‌دهد. بعد از استفاده از نکات این سایت، متوجه تفاوت‌های بزرگ آن با برخی پیج های اینستاگرامی می‌‌شوید.

آموزش مرحله‌به‌مرحله

همه دستورها مرحله‌به‌مرحله هستند و شما به‌راحتی می‌توانید بعد از مشاهده هر بخش، آن را استاپ کنید و نکات لازم را انجام دهید.

تنوع غذایی بالا

رضیم یک سایت جامع است؛ یعنی شما می‌توانید انواع غذای ایرانی، فرنگی، کیک و شیرینی و غیره را از طریق دوره های آموزشی آشپزی و شیرینی پزی آنلاین این سایت بیاموزید. از طرفی تمام رسپی‌ها دائماً آپدیت می‌شوند تا هنرجویان به تنوع غذایی بیشتری دسترسی داشته باشند. (نیازی نیست برای هر بخش هزینه جداگانه‌ بپردازید، زیرا اشتراک ماهانه شامل تمام قسمت‌ها می‌شود.)

میزان دقیق مواد اولیه

یکی از بزرگ‌ترین مشکلات افراد، به‌خصوص کسانی که به‌تازگی آشپزی را یاد می‌گیرند، این است که میزان دقیق مواد اولیه غذاها را نمی‌دانند. اما هیچ جای نگرانی نیست، زیرا آکادمی رضیم برای این موضوع نیز راهکاری عالی دارد. کارشناسان این مجموعه برای هر دستور، مقدار دقیق مواد اولیه را با گرم و پیمانه‌ها مشخص کرده‌اند و هنرجویان تنها موظف‌اند اندازه‌گیری‌ها را انجام دهند. با انجام این کار، طعم واقعی غذاها را می‌چشید.

اعلام دقیق مدت‌زمان پخت

یکی از بزرگ‌ترین مشکلاتی که افراد در حین آشپزی با آن مواجه می‌شوند، این است که به‌طور دقیق نمی‌دانند هر رسپی در چند دقیقه حاضر می‌شود. متاسفانه عدم اطلاع از زمان دقیق پخت غذاهای گوناگون باعث می‌شود نتیجه نهایی خام بماند یا این‌که کاملاً بسوزد. اما خوشبختانه رضیم برای این مشکل هم راه‌حل‌هایی عالی ارائه کرده‌است. کارشناسان این مجموعه در همه فیلم‌های آموزشی مقدار شعله و میزان دقیق پخت را با جزییات کامل به شما اعلام می‌کنند تا به ساده‌ترین روش ممکن، چالش‌های خود را دراین‌باره رفع کنید.

استفاده از مواد اولیه جایگزین

در تمام دوره های آموزشی آشپزی و شیرینی پزی آنلاین سایت رضیم، مواد جایگزین به شما معرفی شده‌است. به این صورت، هر زمانی که به تمام متریال اولیه دسترسی نداشتید، می‌توانید ماده دیگری را جایگزین کنید.

تهیه انواع کیک‌ها بدون فر

کیک‌پزی بدون فر کار سختی است، زیرا اکثر رسپی‌ها با فر عالی می‌شوند. بااین‌حال راه‌هایی وجود دارد که می‌تواند این چالش را نیز برطرف کند. تنوع آیتم‌های این آکادمی به شما اجازه می‌دهد با امکانات در دسترس خود، بهترین کیک و شیرینی‌ها را آماده کنید.

مسابقه‌های متنوع

یکی از هیجان‌انگیزترین اقداماتی که سایت رضیم انجام داده‌است، برگزاری مسابقات مهیج است. این مجموعه هر چند وقت یک بار، مسابقاتی عالی با جوایزی ارزنده برگزار می‌کند و هنرجویان نیز می‌توانند به‌صورت دلخواه در آن‌ها شرکت‌ کنند.

مدرس حرفه‌ای

تمامی رسپی‌های این سایت توسط مدرسی حرفه‌ای و تعلیم‌دیده در اختیار شما قرار می‌گیرد. مدرسان این آکادمی بعد از شرکت در دوره‌های گوناگون و تمرین و تکرارهای فراوان تصمیم گرفتند تجربیات خود را با کمترین هزینه، در اختیار افراد علاقه‌مند قرار دهند.

آکادمی رضیم در حال حاضر چه کلاس‌هایی دارد؟

در حال حاضر این آکادمی در دوره های آموزشی آشپزی و شیرینی پزی آنلاین خود، آیتم‌ها زیر را برگزار می‌کند:

دوره آنلاین آموزش آشپزی ایرانی

در دوره آموزش آشپزی ایرانی انواع غذاهای وطنی، مانند قورمه سبزی، ته‌چین، آلبالوپلو، قیمه و کباب تابه‌ای را به روش رستورانی یاد می‌گیرید. تمام رسپی‌ها با نکات ریز جمع‌آوری شده تا بتوانید بهترین غذاهای ایرانی زندگیتان را سرو کنید.

دوره آنلاین آموزش شیرینی پزی

در دوره آموزش شیرینی پزی، انواع شیرینی‌های خشک و تر با ساده‌ترین و در دسترس‌ترین مواد اولیه، به هنرجویان آموزش داده می‌شود. شما با یادگیری این آیتم‌ها، کاملاً خودکفا می‌شوید و حتی می‌توانید از آن‌ها درآمدزایی کنید. بهتر است شیرینی‌های موردعلاقه‌ خود را در خانه‌تان تهیه کنید تا مطمئن باشید سالم‌تر هستند و آسیب کمتری به بدنتان وارد می‌کنند.

دوره آنلاین آموزش چیزکیک

چیز کیک یکی از پرطرفدارترین دسرهای شیرین محسوب می‌شود که بافتی لطیف و طعمی بسیار خاص دارد. تهیه چیزکیک با اغلب دسرهای دیگر فرق دارد. به همین دلیل همه افراد در تهیه آن موفق نیستند. آکادمی رضیم دوره آموزش چیزکیک را نیز تدارک دیده‌است تا افراد علاقه‌مند از آن استفاده کنند. بعد از تماشای فیلم‌های این کلاس متوجه می‌شوید که تهیه این نوع دسرها به آن سختی هم که فکر می‌کنید نیست و تنها چند قلق ساده دارد.

خرید دوره‌های آنلاین آموزشی آشپزی

همان‌طورکه متوجه شدید، آکادمی رضیم دوره های آموزشی آشپزی و شیرینی پزی آنلاین مختلفی را برگزار می‌کند تا همه افراد به واسطه آن با رازهای مگوی سرآشپزهای حرفه‌ای آشنا شوند. اگر شما نیز به پخت‌وپز علاقه زیادی دارید، می‌توانید در کلاس‌های این سایت شرکت کرده و بهترین رسپی‌ها را تهیه کنید.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها