کد خبر: 660105
|
۱۴۰۳/۰۲/۲۴ ۱۱:۱۴:۵۵
| |

4 نکته مهم برای خرید تلویزیون شهری 50 متری | چگونه بهترین تلویزیون شهری را انتخاب کنیم؟

برندهای موفق در دنیای امروز برندهایی هستند که از بهترین روش‌ها برای ترغیب مخاطبانشان به خرید استفاده می‌کنند. در کنار راهکارهای تبلیغات آنلاین، تبلیغات محیطی هنوز هم تاثیر بالایی دارند؛ به‌ویژه که این روش‌های تبلیغاتی پیشرفت‌های زیادی نیز داشتند.

4 نکته مهم برای خرید تلویزیون شهری 50 متری | چگونه بهترین تلویزیون شهری را انتخاب کنیم؟
کد خبر: 660105
|
۱۴۰۳/۰۲/۲۴ ۱۱:۱۴:۵۵

 یکی از روش‌های پرکاربرد در این زمینه، استفاده از تلویزیون شهری است. تلویزیون شهری این امکان را به شما می‌دهد که محصولات و خدماتتان را به‌خوبی در بهترین مکان‌های شهر به مخاطبان معرفی کنید. اما چطور بهترین تلویزیون شهری را برای تبلیغ محصولات و معرفی برند انتخاب کنیم؟ در این مطلب 4 معیار مهم در این زمینه را بررسی کردیم.

چرا خرید تلویزیون شهری ایده خوبی است؟

تلویزیون‌های شهری همان نمایشگرهای بزرگی هستند که با استفاده از فناوری ال ای دی در تمامی ساعت روز و شب، می‌توانند تصاویر و ویدئوهای تبلیغاتی را با کیفیت بسیار عالی نمایش دهند. قابلیت‌های این تجهیزات باعث شده که طراحان تبلیغ نیز بتوانند از انواع جلوه‌های صوتی و تصویری برای ساخت تبلیغات موثر استفاده کنند.

برخی از مزایای خرید این تلویزیون‌ها را با هم مرور می‌کنیم:

  • امکان نصب تلویزیون شهری در بهترین مکان‌های شهر و همچنین در نزدیکی یا سردر فروشگاه
  • مصرف انرژی پایین به دلیل برخورداری از فناوری ال ای دی
  • توانایی بالا در جلب توجه مخاطبان هدف
  • امکان کنترل از راه دور، نصب نرم‌افزار و اتصال به تجهیزات الکترونیکی مختلف
  • قابلیت پخش تصاویر واضح در روشنایی روز و ساعات شب

4  نکته مهم در زمان خرید تلویزیون شهری

تلویزیون شهری بدون شک یکی از بهترین ابزارهای تبلیغاتی در شهرها و حتی جاده‌ها به‌شمار می‌آید. اما عدم توجه به نکات خرید ممکن است باعث شود نتوانید از پتانسیل بالای این تجهیزات استفاده کنید. به‌همین دلیل چهار نکته مهم در زمان خرید این تلویزیون‌ها را با هم مرور می‌کنیم.

ابعاد صفحه نمایشگر

برای انتخاب ابعاد نمایشگر تلویزیون شهری، یک اصل کلی وجود دارد و آن هم این است که هر قدر ابعاد نمایشگر بزرگ‌تر باشد، به‌دلیل افزایش تعداد پیکس‌ها، کیفیت تصاویر افزایش پیدا می‌کند. البته یک راهکار مکمل این است که اگر می‌خواهید تلویزیون کوچکتری خریداری کنید، تراکم پیکسل‌ها بیشتر باشد. از طرف دیگر شما باید فاصله بین مخاطب با تلویزیون را هم در نظر بگیرید. برای مثال اگه قرار است آن را پشت در داخل فروشگاه یا پشت شیشه ویترین قرار دهید، ابعاد کوچک‌تر با تراکم پیکسل بالاتر ضروری است. در مقابل برای مکان‌هایی مثل نبش چهارراه یا مسیرهای شهری به یک تلویزیون شهری با ابعاد بزرگ و تراکم پیکسلی کمتر نیاز دارید.

تلویزیون شهری

انتظارات خریدار در مورد کیفیت تصاویر

یکی از نکات مهم در خرید تلویزیون شهری، تصمیم‌گیری در مورد نوع محتواهای تصویری و ویدئویی و کیفیت آن‌ها است. چون هر قدر که تصاویر دارای ریزه‌کاری‌ها و جزئیات بیشتری باشند، تلویزیون‌ هم باید بتواند با کیفیت بالایی آن‌ها را به مخاطب نمایش دهد. بنابراین باز هم تراکم پیکسلی و ویژگی‌هایی مانند کیفیت رنگ‌ها اهمیت پیدا می‌کند. برای مثال بعضی از خریداران به‌دنبال ایجاد کیفیت تصویر HD هستند؛ در حالی که بعضی دیگر کیفیت 4K را ترجیح می‌دهند. برای بهترین انتخاب پیشنهاد می‌کنیم نمونه‌هایی از این تلویزیون‌ها با کیفیت‌های تصویر مختلف را در سطح شهر ببینید و کیفیت تصویرشان را بررسی کنید.

همه هزینه‌ها را بررسی کنید

ممکن است شرکت ارائه دهنده تلویزیون شهری قیمت این تلویزیون‌ها را بر اساس معیاری مثل متر مربع به شما ارائه دهد. اما قیمت تلویزیون شهری ممکن است بر اساس معیارهای مختلف، تغییراتی داشته باشد. بنابراین باید عوامل موثر بر قیمت این تلویزیون‌ها و همچنین هزینه نصب و اجرا را هم در نظر بگیرید.

تلویزیون شهری

در ادامه برخی از عوامل موثر بر قیمت خرید و اجرای این تجهیزات تبلیغاتی را با هم مرور می‌کنیم:

  • ابعاد تلویزیون شهری: بدون شک هر قدر ابعاد تلویزیون شهری بزرگ‌تر باشد، قیمت آن هم افزایش پیدا می‌کند؛ اما این تنها عامل نیست و تراکم پیکسلی و موارد دیگر هم موثر هستند
  • تراکم پیکسل: افزایش تعداد پیکسل‌ها در واحد سطح می‌تواند کیفیت تصاویر پخش شده را افزایش دهد و این به‌معنای هزینه ساخت و قیمت فروش بالاتر است
  • برند تلویزیون شهری: برندهای مختلف از قطعاتی با کیفیت‌های مختلف برای ساخت تلویزیون شهری استفاده می‌کنند و طول عمر بیلبوردهای ال ای دی این برندها با هم تفاوت دارد. بنابراین معمولا قیمت تلویزیون شهری برندهای معتبر و مشهور، بالاتر است
  • سیستم خنک‌کننده: در زمانی که تلویزیون شهری ساعات زیادی را زیر نور آفتاب بماند، حرارت پنل‌های اون بالا می‌رود و این مسئله می‌تواند باعث بروز خرابی در سیستم شود. به‌همین دلیل برای استفاده بیرون از فروشگاه و همچنین در موقعیت‌های جغرافیایی با هوای گرم از سیستم خنک‌کننده برای تلویزیون شهری استفاده می‌شود که هزینه آن را هم باید در نظر بگیرید
  • هزینه نصب و اجرا: شرکت‌ها برای خدمات نصب و اجرا نیز هزینه‌هایی را دریافت می‌کنند که تعیین آن‌ها به معیارهای مختلفی بستگی دارد. از جمله این معیارها می‌شود به تعداد پایه‌های نگهدارنده، ساختار پایه‌ها و میزان پروفیل و متریال‌های مصرفی، پی‌ریزی برای پایه‌ها و... اشاره کرد

کیفیت قطعات و ساخت تلویزیون شهری

تلویزیون‌های شهری معمولا در محیط‌های باز نصب می‌شوند و این یعنی به‌طور مداوم در معرض عوامل محیطی مثل نور خورشید و باد و باران قرار دارند. بنابراین این تلویزیون‌ها باید دارای کیفیت ساخت بالایی باشند، به‌طوری که در مدت زمان کوتاهی دچار مشکلاتی مثل سوختگی پیکسل‌ها، تغییر ابعاد، شل شدن اتصالات یا خرابی‌های ناشی از نفوذ رطوبت و گرد و غبار نشوند. در ضمن باید مطمئن شوید که قطعات فلزی آن‌ها از متریال‌هایی با مقاومت بالا در برابر خوردگی و رطوبت ساخته شده‌اند.

تلویزیون شهری

خرید انواع تلویزیون شهری گروه صنعتی SSCO

خرید تلویزیون شهری از مجموعه‌های معتبر باعث افزایش اطمینان خریداران از کیفیت این تجهیزات می‌شود. بنابراین اگه به‌دنبال خرید یک تلویزیون شهری باکیفیت و بادوام هستید، ما گروه صنعتی SSCO را به شما پیشنهاد می‌کنیم. این مجموعه نماینده رسمی شرکت MADRIX در خاورمیانه و نماینده رسمی شرکت Formalighting ایتالیاست و محصولاتی با کیفیت تضمین شده و مطابق با استانداردهای اروپایی را به شما عرضه می‌کند. برای خرید انواع تلویزین شهری کافی است به سایت این مجموعه سری بزنید یا برای دریافت مشاوره با کارشناسان مجرب مجموعه SSCO تماس بگیرید. همچنین می‌توانید تصاویری از نمونه تلویزیون‌های شهری این مجموعه در مکان‌های مختلف را در سایت    ssco.tv/tv  مشاهده کنید.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها