کد خبر: 161319
|
۱۳۹۶/۱۲/۱۱ ۱۵:۴۶:۰۰
| |

واکنش رسانه عربستانی به دیدار اینفانتینو با سلطانی‌فر

رسانه عکاظ عربستان به خبر دیدار «اینفانتینو» رئیس فیفا با وزیر ورزش و جوانان واکنش نشان داد.

واکنش رسانه عربستانی به دیدار اینفانتینو با سلطانی‌فر
کد خبر: 161319
|
۱۳۹۶/۱۲/۱۱ ۱۵:۴۶:۰۰

اعتمادآنلاین| پس از حضور «اینفانتینو» رئیس فدراسیون جهانی فوتبال ( فیفا ) در ایران و دیدار با مسئولان فوتبال و ورزش کشورمان، مدیران در تلاش بودند تا با صحبت با اینفانتینو او را قانع کنند که ایران امنیت کافی برای میزبانی از تیم های عربستانی را دارند و حتی او در گفت و گویی اعلام کرد که سیاست از ورزش جدا است و نباید مشکلات سیاسی را به ورزش ارتباط بدهیم.

پس از ارزیابی مثبت رئیس فیفا از امنیت ایران، او دربی پایتخت را دید و سپس به سوئیس بازگشت و مصاحبه مسئولان فدراسیون فوتبال ایران نشان می دهد، اینفانتینو از برگزاری بازی شهرآورد و امنیت راضی بوده و احتمال دارد در فصل آینده میزبان عربستانی ها در ایران باشیم.

پس از حضور مثبت رئیس فدراسیون جهانی فوتبال در کشورمان و دیدار با مسعود سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان، سایت عکاظ عربستان نوشت:

« AFC تصمیم گرفت تا دیدار نمایندگان ایران و عربستان در کشور ثالث برگزار شود و پس از نشست اینفانتینو با سلطانی فر، رئیس فدراسیون جهانی فوتبال گفت: روشن است که سیاست از ورزش جدا است و باید از یکدیگر دور نگه داشته شوند. مشکلات سیاسی در همه دنیا وجود دارد و اما نباید آن را به ورزش و فوتبال ربط داد.»

گفتنی است، در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا 2 تیم استقلال و تراکتورسازی با نمایندگان عربستان همگروه هستند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها