کد خبر: 161632
|
۱۳۹۶/۱۲/۱۳ ۱۶:۲۵:۰۰
| |

یزدانی طلایی شد

حسن یزدانی به مدال طلای وزن 86 کیلو گرم رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی آسیا رسید.

یزدانی طلایی شد
کد خبر: 161632
|
۱۳۹۶/۱۲/۱۳ ۱۶:۲۵:۰۰

اعتمادآنلاین| مسابقات پنج وزن دوم رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی آسیا از صبح امروز(یکشنبه) در شهر بیشکک قرقیزستان آغاز شد که در وزن 86 کیلوگرم حسن یزدانی پس از استراحت در دور اول در دور دوم عظمت دولت بیکوف دارنده مدال نقره زیر 23 سال جهان و نقره آسیا از قزاقستان را با نتیجه 12 بر 2 شکست داد؛ وی در مرحله نیمه نهایی نیز در کمتر از 3 دقیقه جاورایل شاپیف از ازبکستان را با نتیجه 13 بر صفر مغلوب کرد و راهی دیدار فینال شد. یزدانی در دیدار فینال با نتیجه 10 بر صفر اویوتمان اورگودول دارنده مدال نقره آسیا از مغولستان را مغلوب کرد و مقتدرانه به مدال طلا رسید.


همچنین در وزن 61 کیلوگرم ایمان صادقی در دور نخست مقابل گرچک همرایف از ترکمنستان با نتیجه 8 بر صفر پیروز شد، وی در دور بعد نیز شائوفنگ لیانگ از چین را با نتیجه 6 بر 3 مغلوب کرد اما در دیدار نیمه نهایی مقابل نوریسلام سانایف دارنده مدال برنز آسیا و نفر پنجم جهان با نتیجه 7 بر 4 شکست خورد و راهی دیدار رده‌بندی شد. وی در دیدار رده‌بندی با نتیجه پنج بر صفر در مقابل ژولچو بیکوف از قرقیزستان شکست خورد و پنجم شد.


در وزن 74 کیلوگرم مصطفی حسین خانی در دور اول با نتیجه 5 بر صفر پراوین رانا از هند را مغلوب کرد وی در دور دوم نیز با نتیجه 3 بر 2 بکزاد عبدالرحمن‌اف دارنده مدال برنز جهان، قهرمان بازی‌های آسیایی و آسیا از ازبکستان را شکست داد و راهی مرحله نیمه‌نهایی شد اما در این مرحله مقابل «مسلم اولویف» دارنده کشتی‌گیر روسی‌الاصل قرقیزستان با نتیجه 8 بر 4 شکست خورد، به به دیدار رده‌بندی رفت. حسین خانی در دیدار رده‌بندی در کمتر از سه دقیقه موفق شد اورگراوف از ترکمنستان را با نتیجه 10 بر صفر شکست دهد و به مدال برنز این مسابقات برسد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها