کد خبر: 165193
|
۱۳۹۷/۰۱/۲۳ ۱۳:۱۵:۰۰
| |

همه واکنش‌ها به بازی جنجالی رئال مادرید و یوونتوس+ تصاویر

یوونتوس در شبی که استحقاق حذف از لیگ قهرمانان را نداشت با تصمیم جنجالی داور انگلیسی و پنالتی ای که اعلام کرد از رسیدن به مرحله نیمه نهایی این رقابت ها بازماند.

همه واکنش‌ها به بازی جنجالی رئال مادرید و یوونتوس+ تصاویر
کد خبر: 165193
|
۱۳۹۷/۰۱/۲۳ ۱۳:۱۵:۰۰

اعتمادآنلاین| یوونتوس بازی را با شجاعت آغاز کردند و در دقایق ابتدایی به گل رسیدند تا به بازگشت به لیگ قهرمانان امیدوار باشند. آنها در ادامه بازی دو گل دیگر هم زدند تا بازی با همین نتیجه ادامه پیدا کند. هر دو تیم خود را برای رفتن به وقت اضافه و ادامه بازی در نیم ساعت دیگر آماده می کردند که داور نقطه پنالتی را نشان داد و همه آرزوهای بازیکنان یوونتوس به باد برود. بوفون بعد از اعتراض های فراوان اخراج شد و شزنی هم نتوانست ضربه زیبای رونالدو را مهار کند تا یوونتوس از دور رقابت ها کنار برود. بعد از بازی واکنش های فراوانی نسبت به تصمیم جنجالی داور رخ داد.

انتقاد تند بوفون از داور انگلیسی؛ قلبی در سینه او وجود ندارد

شاید تندترین انتقاد را سنگربان محبوب یوونتوسی ها نشان داد. او در مصاحبه بعد از بازی شدیدا به داور انگلیسی حمله کرد و گفت: «این یک دهم یک پنالتی بود. می دانم داور چیزی را که دید، گرفت اما این بی تردید صحنه مشکوکی بود. اصلا پنالتی صد در صد نبود.

وقتی یک پنالتی واضح در دیدار رفت برای ما گرفته نشد، نباید این صحنه مشکوک در دقیقه 93 برای آنها پنالتی اعلام می شد. تیم هر کاری می توانست انجام داد و یک انسان نمی تواند رویاهایی مانند این را در پایان یک بازگشت استثنایی با چنین صحنه مبهمی خراب کند.

مطمئنا کسی که چنین تصمیمی گرفته، نمی تواند قلبی در سینه داشته باشد؛ بلکه یک سطل آشغال دارد. مهمتر از همه، اگر شخصیت لازم برای حضور در چنین زمین و چنین ورزشگاهی را ندارید، باید روی سکوها بنشینید و همراه با همسر و فرزندان تان، چیپس و نوشابه بخورید.

نمی توانید رویای یک تیم را خراب کنید. من در آن لحظه چیزی به داور گفتم اما او باید میزان فاجعه ای که خلق کرده را درک کند. اگر نمی توانید با فشار کنار بیایید و شجاعت گرفتن تصمیم درست را ندارید، باید روی سکوها بنشینید و چیپس بخورید."»

عکس

چقدر به داور رشوه دادید؟

کیلینی مدافع مستحکم یوونتوسی ها هم در مصاحبه بعد از بازی رئالی ها را به رشوه دادن به داور متهم کرد و گفت: «چقدر به داور رشوه دادید تا این پنالتی را بگیرد؟»

عکس

دل‌پیه‌رو: صحبت‌های بوفون اشتباه بود

این اسطوره تیم یوونتوس هم گفت: «وقتی جیجی راجع به داور صحبت کرد، کمی درک صحبت‌هایش برایم دشوار بود. نمی‌دانم چرا باید این بازی را به بازی رفت ربط دهیم، فوتبال اینگونه است و باید این لحظات را بررسی کرد، چه زیبا باشد و چه زشت. فکر می‌کنم چند روز دیگر، او صحبت‌های متفاوتی مطرح خواهد کرد.»

باتیستوتا: عصبانی هستم!

باتیستوتا اسطوره آرژانتینی تیم های اینتر و رم هم به اتفاق های رخ داده در بازی دیشب واکنش نشان داد و در توییتر خود نوشت: «نمی‌توانم به هیچ تیمی تبریک بگویم. عصبانی هستم. اگر امشب من برای پیراهن یوونتوس می‌جنگیدم، از نظر حرفه‌ای و ورزشی ضربه می‌خوردم».

دیبالا: بیشتر از همیشه به یوونتوس مفتخرم

پائولو دیبالا، ستاره یوونتوس که به دلیل اخراج در دیدار رفت در این بازی غایب بود، در توئیترش نوشت: «امشب بیش از همیشه از حضور در یوونتوس احساس غرور و افتخار می‌کنم.»

عکس

آلگری: به خاطر یک اشتباه احمقانه بازی را باختیم

الگری هم در کنفرانس بعد از بازی گفت:«نمی‌خواهم داور را قضاوت کنم. برای بازیکنانم متأسفم. ما در تورین 60 دقیقه خوب بازی کردیم و نتوانستیم گلی به ثمر برسانیم، پنالتی دقیقا شبیه همان صحنه‌ای بود که روی کوادرادو در تورین رخ داد. حتی آن زمان هم گفتم که آن صحنه سرنوشت صعود را رقم خواهد زد. ما حداقل شایسته این بودیم به وقت‌های اضافه برویم و دو تعویض دیگر هم داشتیم که می‌توانستیم در وقت‌های اضافه، به رئال مادرید فشار بیاوریم. نسبت به کاری که امروز انجام دادیم، احساس افتخار می‌کنم. به خاطر یک اشتباه احمقانه بازی را باختیم. داور سرنوشت بازی را رقم زد. بله به کامبک باور داشتم، چراکه ما یوونتوس بودیم. اکنون فردا را می‌توانیم عزا بگیریم، امّا از جمعه باید به اسکودتو فکر کنیم و ادامه مسیری که پیش روی‌مان خواهد بود.

او درباره صحبت کردنش با راموس هم گفت: «راموس گفت که پنالتی بود و من هم به او گفتم داور در دیدار رفت همین صحنه را روی کوادرادو پنالتی نگرفت و راموس حرف من را فهمید.»

بن عطیه: داورها به سود مادرید سوت می زنند!

بن عطیه هم که نقش مستقیم در گرفته شدن پنالتی به سود رئال داشت هم اینگونه به اتفاق های رخ داده در بازی واکنش نشان داد: «داور به سود آنها سوت می‌زند و رونالدو گلزنی می‌کند. من به سمت وازکز رفتم و توپ را زدم. او خودش را زمین زد زیرا در آن لحظه هیچ کار دیگری نمی‌توانست انجام دهد. می‌توانید ببینید که توپ با پای من تغییر جهت می‌دهد. حذف شدن با چنین پنالتی ناراحت‌کننده است.»

عکس

عکس

عکس

مادریدی ها اما واکنش های متفاوتی نسبت به اتفاق های رخ داده در بازی شب گذشته نشان دادند.

رونالدو: صد درصد پنالتی بود

رونالدو زننده گل رئال گفت: «صد درصد پنالتی بود. اگر روی لوکاس پنالتی نمی‌شد، او خودش کار را تمام می‌کرد. هنگام زدن ضربه هم خیالم آسوده بود و مطمئن بودم که گل می‌زنم. حالا در نیمه نهایی هستیم و امشب ثابت شد در فوتبال هر اتفاقی ممکن است. امیدوارم از این بازی برای آینده درس گرفته باشیم.»

واسکز: پنالتی بود

لوکاس واسکز هم گفت: «پنالتی بود. کریستیانو توپ را به من داد و زمانی که من می‌خواستم ضربه بزنم، مدافع میانی یوونتوس از پشت مرا سرنگون کرد. در این مورد بحثی نیست. طبیعی است که بازیکنان یووه اعتراض کنند.»

زیدان: باور داشتم که صعود می کنیم

در مجموع 180 دقیقه ما شایسته صعود بودیم. امشب موقعیت‌های زیادی داشتیم اما توپ نمی‌خواست وارد دروازه شود. یووه امشب نمایش خوبی داشت و ما مثل همیشه نبودیم. اما فکر می‌کنم در مجموع دو بازی حق ما صعود بود. از این بابت خوشحالیم. انتظار دریافت چنین گل زودهنگامی را نداشتیم. این به یووه روحیه داد. ما در ادامه موقعیت‌هایی داشتیم اما در کل نتوانستیم برنامه‌مان را به خوبی پیاده کنیم. حق ما هم امشب زدن یک گل بود.

روزنامه های کاتالان هم به عملکرد داوری در بازی شب گذشته رئال و یوونتوس واکنش نشان دادند.

عکس

عکس

روزنامه های مادریدی هم از تصمیم داور انگلیسی نسبت به اعلام پنالتی حمایت کردند.

عکس

عکس

واکنش کارشناسان داوری اروپا به پنالتی دقایق پایانی بازی

«هر چند نظرات نظرات کارشناسان در مورد این پنالتی بسیار متفاوت است. ایتورالده گونزالس، کارشناس داوری آاس این صحنه را پنالتی نمی‌داند ولی کارشناس داوری اسکای اسپورتس بی‌احتیاطی بن‌عطیه را مستحق پنالتی دانست.»

درگیری بازیکنان رئال و یوونتوس در تونل ورزشگاه

«ستاره‌های رئال در تونل ورزشگاه مشغول خوشحالی بودند که کار به درگیری کشیده شد. یوونتوسی‌های عصبانی که از حذف شدن به شدت خشمگین بودند، به درگیری لفظی با بازیکنان خوشحال رئال پرداختند و در نهایت با دخالت راموس همه چیز ختم به خیر شد.»

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها