کد خبر: 167118
|
۱۳۹۷/۰۲/۰۸ ۱۳:۵۴:۰۰
| |

آخرین اخبار از وضعیت تبلیغات محیطی لیگ هجدهم؛

همه قراردادهای فدراسیون فوتبال به مشکل خورده است!

مدیر شرکت تبلیغات محیطی طرف قرارداد با فدراسیون فوتبال می گوید که هنوز هیچ اقدامی برای تبلیغات محیطی سال آینده صورت نگرفته است.

همه قراردادهای فدراسیون فوتبال به مشکل خورده است!
کد خبر: 167118
|
۱۳۹۷/۰۲/۰۸ ۱۳:۵۴:۰۰

اعتمادآنلاین| مدیر شرکت تبلیغاتی طرف قرارداد با فدراسیون در مورد صحبت های صادق درودگر که از اتمام تجریه تلخ همکاری با شرکت های تبلیغات محیطی و انجام این کار به صورت مستقل گفته، می گوید: اشکال کار این است که با روزمرگی به این پروژه نگاه می کنند. مسابقات لیگ دو ماه دیگر شروع می شود و هنوز هیچ کار اجرایی انجام نشده. AFC قراردادهای خود را معمولا به صورت 12 ساله می بندد تا فرصت برای کار وجود داشته باشد.


شیرازی با اشاره به تصمیمات اشتباهی که در سال های گذشته و در انتخاب شرکت های طرف قرارداد با فدراسیون رخ داده، اظهار داشت: ما تا پایان فصل 93-1392 تمام تبلیغات محیطی را داشتیم و تمام تعهدات خود را نیز انجام دادیم. اما فصل گذشته شرکت هایی که وارد شدند، ضعیف کار کردند و مثلا یکی از بهترین جایگاه های ورزشگاه را به قیمت 600 میلیون تومان فروخته بودند.


شیرازی در مورد بازگشت به فوتبال هم توضیح داد: امسال با توجه به مشکلاتی که وجود داشت به کمک فدراسیون آمدیم. تلاش کردیم و الحمدالله شرایط را از نظر برندهایی که آمدند خوب پیش بردیم. ضمن اینکه پرداختی ما تا حالا بیشترین پرداختی در سال های اخیر بوده است.


مدیر شرکت تبلیغاتی امین سیمای کیش اضافه کرد: ما عملا در لیگ هفدهم از هفته ششم شروع کردیم و شروع کار با این فاصله خیلی سخت است؛ چرا که شرکت ها، کمپین های تبلیغاتی خود را بسته اند. آن هم برای فوتبالی که هر شرکتی نباید با بودجه ای کمتر از 10 میلیارد وارد شود، کار بسیار سختی است ولی در مجموع ما عملکرد خوبی در این زمینه داشتیم. به همین خاطر به دوستان گفتیم که کمک می کنیم تا آبروی فوتبال را حفظ کنیم. ما در دربی دور زمینی داشتیم که چیزی کمتر از فوتبال های اروپایی در حضور آقای اینفانتینو نداشت. طرح جدید LED ها را ما اول انجام دادیم و بعد بایرن مونیخ هم این طرح را در ورزشگاه خانگی خود پیاده کرد. از لحاظ کیفیت، کار ما عالی بود. ضمن اینکه یک سری برندهای خوب آوردیم و ویرانه ای که به ما تحویل داده شد را بازسازی سطحی کردیم. ولی گفتم که از همین حالا هم اگر به فکر سال بعد باشیم، دیر است. الان همه فکر جام جهانی هستند ولی بعد از جام جهانی سریع لیگ شروع می شود و ما هیچ کاری انجام نداده ایم.


شیرازی در ادامه با اشاره به سختی های نهایی کردن یک پروژه تبلیغاتی، خاطرنشان کرد: ما باید 500 جلسه بگذاریم برای یک سال تا نهایتا 20 تای آنها به نتیجه برسد. با این وجود چرا باید یک ساله ببندم و 20 ساله نبندم. این ها را متاسفانه توجه نمی کنند.

مدیرعامل شرکت امین سیمای کیش در مورد صحبت های درودگر توضیح داد: اینکه آقای درودگر گفته کار را قرار است خودمان انجام دهیم، پیشنهاد خود ما است. بر اساس برنامه ریزی هایی که داشتیم گفتیم که اعلام کنید تا فضا و زمان از دست نرود و شرکت هایی که قصد حضور دارند بودجه فوتبال را کنار بگذارند. اینکه مجری کیست زیاد مهم نیست و این مهم است که شرکت ها را آگاه کنند تا بودجه تخصیص دهند. مثلا تلویزیون در بهمن ماه تخفیفات ویژه ای می گذارد تا صاحبین کسب و کار را متقاعد به حضور کند و در این میان برنامه ریزی های خود را نیز به هدف می رساند. تمام این مسائل را با سازمان لیگ و فدارسیون صحبت کردیم ولی دوستان فقط در یکی دو مصاحبه گفتند که می خواهیم شروع کنیم! این کار باید 6 ماه قبل شروع می شد. مسابقات فوتبال هر یک هفته سه درصدش می رود و زمان ارزش بسیار زیادی دارد و نمی توان برای درآمدزایی دوباره مسابقات را تکرار کرد.


شیرازی با اشاره اشتباه در پیاده کردن خصوصی سازی در ایران گفت: چرا تمام دنیا می روند به سمت خصوصی سازی ولی حالا بد شده است! شما بد در حال اجرا کردن خصوصی سازی هستید. این مهم است که چطور باید خصوصی سازی کرد و چطور از بخش خصوصی حمایت کرد.


وی در خصوص اینکه آنها با این شرایط ادامه می دهند یا خیر، افزود: ما سال گذشته کمک کردیم ولی اگر امسال بخواهند با شرایط خاصی کار می کنیم.


شیرازی البته در پایان به تاج و قراردادهای پراشتباهی که در زمان مدیریت او منعقد شده اشاره کرد و اینگونه صحبت هایش را خاتمه داد: آقای تاج یک فرد بیزنس من است ولی فدراسیون در تمام قرداد های تجاری خود نظیر فناپ، جوما و همین حالا با آدیداس مشکلات زیادی دارد، که این ها نشان داده می شود باید آسیب شناسی صورت بگیرد.

منبع: ورزش3

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها