کد خبر: 188028
|
۱۳۹۷/۰۲/۱۷ ۱۰:۱۷:۰۰
| |

برانکو:

فلسفه ما کسب بیشترین برد در همه رقابت‌ها است

سرمربی تیم فوتبال پرسپویس گفت: بازی سختی برابر الجزیره داریم، اما فلسفه ما فتح حداکثر بازی‌ها و حداکثر جام‌ها است.

فلسفه ما کسب بیشترین برد در همه رقابت‌ها است
کد خبر: 188028
|
۱۳۹۷/۰۲/۱۷ ۱۰:۱۷:۰۰

اعتمادآنلاین| برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس ایران در کنفرانس خبری پیش از دیدار سرخپوشان برابر تیم الجزیره در امارات از مرحله حذفی رقابت‌های لیگ قهرمانان 2018 آسیا اظهار داشت: الجزیره تیم خوب و با کیفیتی است که می‌خواهد در بازی خانگی نتیجه خوبی کسب کند، اما ما هم آماده‌ایم.

سرمربی نماینده ایران در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه با آمدن شما به ایران سقف آرزو‌های هواداران پرسپولیس بلندتر شده و آن‌ها در حال حاضر به چیزی جز قهرمانی آسیا فکر نمی‌کنند، گفت: این خصیصه فوتبال است و در ذات فوتبال نهفته شده که هواداران هر تیم، از تیم خود انتظار دارند که با ارائه بهترین نمایش برنده و پیروز میدان باشند. من فوتبال ایران را خوب می‌شناسم. در فوتبال ایران چهل میلیون هوادار وجود دارند که با دقت بازی‌ها به نظاره می‌نشینند. ایجاد فشار روی تیم، مربی و بازیکنان می‌کنند، اما ما این فشار‌ها را پذیرفته‌ایم و با اشتیاق کار می‌کنیم و با در نظر گرفتن این فشار‌ها که جزو سرنوشت ما شده است، بیشتر تلاش می‌کنیم. فلسفه ما این است که ما می‌رویم برای فتح حداکثر بازی‌ها و حداکثر جام‌ها.

وی افزود: ما در بازی‌های مرحله گروهی نتایج خوبی کسب کردیم و توانستیم به مرحله بعد صعود کنیم و با جاه طلبی کامل به اینجا آمده‌ایم تا امتیاز لازم را کسب کنیم.

برانکو در ادامه تصریح کرد: الجزیره تیم خوب و با کیفیتی است. تیمی که به این مرحله برسد قطعا تیم کاملی است. ما هم قهرمان ایرانهستیم و امیدوارم در دیدار برابر الجزیره با یک بازی زیبا، جوانمردانه و تماشاگر پسند و نتیجه مطلوب دل هواداران را شاد کنیم و قطعا هم می‌خواهیم دست پر به ایران بازگردیم.

ایوانکوویچ عنوان کرد: پیش از هر چیز از تیمم انتظار دارم خوب بازی کند تا هواداران و تماشاگران از دیدن این مسابقه لذت ببرند و نکته دیگر اینکه آخرین شانس الجزیره است که فصل خود را به خوبی به پایان برساند.

سرمربی پرسپولیس خاطرنشان کرد: سرمربی هلندی الجزیره را به خوبی می‌شناسم و از فلسفه و دیگاهش آگاه هستم. این تیم بازیکنان خوبی دارد که می‌توانند نتیجه بازی را رقم بزنند، اما ما آماده هستیم و انتظار یک بازی خوب را داریم. ما همیشه اسرار داریم به اجرای فلسفه خودمان. فلسفه ما این است که بیشترین تعداد پیروزی را بدست آوریم.

برانکو ایوانکوویچ در خصوص شناختش از تیم‌های اماراتی و باخت‌های اخیر الجزیره گفت: تیم‌های اماراتی را به خوبی میشناسم، چون در اینجا مربیگری کرده‌ام. در مورد الجزیره هم باید بگویم که این تیم در بازی‌های اخیر خود چهار باخت و یک پیروزی داشته و یقینا مستحق این شکست‌ها نبوده است. آن‌ها بازی‌های خوبی را به نمایش گذاشتند و نتیجه آن گویای کیفیت آن نبوده و ما بازی سختی در مقابل آن‌ها داریم.

منبع: سایت باشگاه پرسپولیس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها