کد خبر: 188189
|
۱۳۹۷/۰۲/۱۸ ۱۱:۲۹:۰۰
| |

جلال چراغپور کارشناس فوتبال در گفت‌و گو با اعتمادآنلاین:

برانکو تحت فشار اشتباه‌های زیادی انجام می‌دهد

جلال چراغپور عدم نتیجه‌گیری پرسپولیس در بازی با الجزیره را تصمیم‌های غلط برانکو دانست.

برانکو تحت فشار اشتباه‌های زیادی انجام می‌دهد
کد خبر: 188189
|
۱۳۹۷/۰۲/۱۸ ۱۱:۲۹:۰۰

اعتمادآنلاین| جلال چراغپور کارشناس فوتبال در خصوص بازی شب گذشته پرسپولیس برابر الجزیره به اعتمادآنلاین گفت: اولین موضوعی که باید به آن پرداخته شود این است که الجزیره امارات هیچ برتری خاصی نسبت به پرسپولیس نداشت. پرسپولیس ازلحاظ قدرت بدنی برتری قابل ملاحظه‌ای نسبت به الجزیره داشت.

او افزود: تیم برانکو ازلحاظ پاس‌های بلند و کشیده عملکرد خوبی داشتند و ازنظر بازی‌های کوچک کناره زمین تیم برتر میدان بود. تنها مزیت الجزیره این بود که از مرکز زمین توپ را عبور دهد و به دروازه پرسپولیس برسد. در کل باید گفت الجزیره از مرکز زمین به سمت دروازه پرسپولیس حرکت می‌کرد و پرسپولیس سعی داشت تا از کناره‌های زمین به دروازه تیم اماراتی برسد.

چراغپور ضمن انتقاد از عملکرد هافبک‌های دفاعی پرسپولیس گفت: پرسپولیس از نقطه هافبک دفاعی آسیب‌پذیر نشان می‌دهد. کمال کامیابی‌نیا نتوانست در این پست موفق عمل کند. شیوه بازی کامیابی‌نیا متحرک است و بازی‌ای نیست که پرسپولیس به آن نیاز داشته باشد. پرسپولیس نیاز به هافبکی دارد که خیلی متحرک بازی نکند و در محدوده حرکتی هافبک دفاعی باقی بماند. گل دوم الجزیره دقیقاً به دلیل نبود یک هافبک دفاعی متمرکز زده شد.

این مدرس فوتبال تصمیمات برانکو را در لحظه‌های حساس بازی موردنقد می‌داند و معتقد است: برانکو وقتی تحت‌فشار قرار می‌گیرد اشتباه‌های زیادی انجام می‌دهد. او در چنین مواقعی تعویض‌های اشتباه انجام می‌دهد. شب گذشته هم این اتفاق رخ داد و تیم برنده را عملاً بازنده کرد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها