کد خبر: 193652
|
۱۳۹۷/۰۳/۲۶ ۱۵:۵۷:۰۰
| |

نصرتی:

بر اثر فشار زیاد گل به خودی به ثمر می‌رسد

بازیکن پیشین تیم ملی ایران از امیری به عنوان بهترین بازیکن ایران در بازی با مراکش یاد کرد و گفت که 3 امتیاز این بازی دست کی‌روش را برای انتخاب تاکتیک مناسب برای بازی با اسپانیا باز می‌گذارد.

بر اثر فشار زیاد گل به خودی به ثمر می‌رسد
کد خبر: 193652
|
۱۳۹۷/۰۳/۲۶ ۱۵:۵۷:۰۰

اعتمادآنلاین| تیم ملی فوتبال ایران روز گذشته موفق شد با نتیجه یک بر صفر از سد مراکش عبور کند و با توجه به تساوی اسپانیا و پرتغال در صدر جدول گروه دوم قرار بگیرد. محمد نصرتی مدافع پیشین تیم ملی درباره این بازی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: به همه اعضای تیم ملی تبریک و خسته نباشید می‌گویم. بازی ایران و مراکش نسبت به دو بازی قبلی جام جهانی سریع و با کیفیت تر بود. ایران در 30 دقیقه ابتدایی تحت فشار بود چرا که تیم مراکش بسیار قوی بود. بعد از موقعیت انصاری فرد کمی از این فشار کم شد و آنها محتاط تر بازی کردند چون متوجه شدند ایران در ضد حملات خطرناک است.

او ادامه داد: تیم مراکش مالکیت توپ بیشتری داشت. همچنین موقعیت های خوبی به دست آورد اما موقعیت های ایران برای گلزنی بهتر بود.

نصرتی در مورد گل ایران که با اشتباه مدافع حریف به ثمر رسید هم بیان کرد: همه می‌گویند گل ایران یک گل به خودی بود و ارزش آنچنانی نداشت اما گل به خودی بر اثر فشار زیاد یک تیم به ثمر می رسد و این فشار تیم ایران بود که باعث شد مدافع حریف اشتباه کند.

مدافع پیشین تیم ملی از وحید امیری به عنوان بهترین بازیکن ایران در این دیدار یاد کرد و گفت: او هم در زمین و هم در دفاع عملکرد فوق العاده ای داشت. امیری یکی از بهترین بازیکنان مراکش یعنی آمرابات را از کار انداخت و یک پاس طلایی هم برای آزمون ارسال کرد که او نتوانست از موقعیت تک به تک خود استفاده کند. بعد از امیری هم بهترین بازیکنان ایران، ابراهیمی و بیرانوند بودند. عملکرد چشمی هم بسیار مثبت بود. در مجموع همه بازیکنان ایران در این بازی خوب ظاهر شدند.

او ادامه داد: سامان قدوس از زمانی که به بازی آمد بسیار سرحال و آماده نشان داد و توانست با تیزهوشی در زمین مراکش یک خطا بگیرد که در همان صحنه ایران توانست به گل برسد. امیدوارم در بازی های بعدی بیشتر بازی کند.

نصرتی درباره بازی های آینده ایران با اسپانیا و پرتغال هم تصریح کرد: ترکیب ایران در بازی های آینده قطعا تغییر خواهد کرد. نمی‌خواهم رویایی حرف بزنم اما قرار نیست ما برابر اسپانیا و پرتغال 5 گل دریافت کنیم. ما 3 امتیاز داریم و می‌توانیم در بازی با اسپانیا تاکتیک دلخواهمان را انتخاب کنیم. در جام جهانی قبلی در بازی اسپانیا و هلند راموس و پیکه بارها در ضد حملات جا می‌ماندند و هلند با همین روش توانست اسپانیا را با 5 گل شکست بدهد. اگر ایران بتواند تا 30 دقیقه ابتدایی گلی دریافت نکند رفته رفته اسپانیا تحت فشار قرار می گیرد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها