کد خبر: 221841
|
۱۳۹۷/۰۵/۰۴ ۱۰:۲۵:۰۰
| |

شوخی شرکت سوئدی با باشگاه رم+ عکس

شرکت معروف سوئدی که در زمینه تولید مبلمان فعالیت دارد بعد از انتقال سنگربان تیم ملی سوئد به جالوروسی با این باشگاه ایتالیایی شوخی جالبی انجام داده است.

شوخی شرکت سوئدی با باشگاه رم+ عکس
کد خبر: 221841
|
۱۳۹۷/۰۵/۰۴ ۱۰:۲۵:۰۰

اعتمادآنلاین| با وجود بسته شدن پرونده انتقال مالکوم به رم و رفتن این بازیکن برزیلی به بارسلونا، هنوز هم حواشی مربوط به تغییر مسیر ناگهانی بازیکن 21 ساله سابق بورد نقل محافل است.

باشگاه رم در هفته جاری روبین اولسن دروازه‌بان سوئدی تیم فوتبال کپنهاگن دانمارک را به خدمت گرفت تا با او جای خالی آلیسون بکر را پر کند.

به دنبال برگزاری مراسم معارفه این سنگربان ملی‌پوش 28 ساله، صفحه توئیتر باشگاه رم، پستی با عنوان «بسته‌ای جدید برای باشگاه آ ‌اس رم» منتشر کرد که همراه با آن تصویری از محتوی بسته شامل یک دروازه‌بان، یک عدد پیراهن ورزشی، یک جفت کفش و یک جفت دستکش درج شده بود.

عکس

کمی بعد از انتشار این پست، شرکت سرشناس ایکئا (IKEA) سوئد که در زمینه تولید مبلمان فعالیت دارد، پیامی طنز‌آمیز در پاسخ به پست رمی‌ها منتشر کرد و نوشت «دروازه‌بان موجود است اما بسته دیگر ممکن است گم شده باشد». ایکئا همراه با این پیام تصویری از یک کارتن با آرم خودش که بالای آن نام «مالکوم» نقش بسته بود گذاشت تا اشاره‌ای طعنه‌آمیز به شیوه عقد قرارداد بارسایی‌ها با بازیکن سابق بوردو (بازیکنی که با رم به توافق رسیده و در آستانه عقد قرارداد با این تیم قرار داشت) داشته باشد.

عکس

توئیتر باشگاه رم هم در جواب پیام جالب ایکئا حرکت جالبی انجام داد و طعنه‌‌ای به باشگاه بوردو زد که بازیکن برزیلی‌اش را به حراج گذاشت و به بارسلونا فروخت. رمی‌ها در پیام دوم خود نوشتند:«این هم وقتی که از ایکئا چیزی سفارش می‌دهید و تازه می‌فهمید که در سایت (حراجی آنلاین) eBay به فروش گذاشته شده است». همراه با این پیام رمی‌ها تصویری از یک متن منتشر کرده‌اند‌ که در آن آمده است:«بسته من کجاست؟ نتیجه‌ای یافت نشد - لطفاً محدوده قیمت را تنظیم کنید». این تصویر به موفقیت بارسلونا برای خرید مالکوم به خاطر پیشنهاد بالاترشان نسبت به پیشنهاد رم اشاره دارد.

عکس

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها