کد خبر: 222296
|
۱۳۹۷/۰۵/۰۶ ۱۵:۵۰:۰۰
| |

امیر حاج‌رضایی، کارشناس فوتبال در گفت‌وگو با اعتمادآنلاین:

بازی‌های هفته اول لیگ برتر چنگی به دل نزد/ شفر ابزار مناسبی برای نتیجه‌گیری در اختیار ندارد

امیر حاج‌رضایی گفت: یکی از مسائلی که تیم‌ها را در فصل جدید با مشکل مواجه می‌کند، این است که باشگاه‌ها به دلایل نداشتن ثبات مالی، بازیکنانشان را از دست می‌دهند. همین موضوع هم باعث می‌شود که مربیان نتوانند یک برنامه بلندمدت داشته باشند.

بازی‌های هفته اول لیگ برتر چنگی به دل نزد/ شفر ابزار مناسبی برای نتیجه‌گیری در اختیار ندارد
کد خبر: 222296
|
۱۳۹۷/۰۵/۰۶ ۱۵:۵۰:۰۰

اعتمادآنلاین| هفته اول هجدهمین دوره از رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران پنجشنبه و جمعه هفته گذشته با برگزاری 8 دیدار در شهرهای مختلف سپری شد. در این هفته تنها 10 گل از روی خط دروازه‌ها گذشت و چهار بازی روز دوم با تساوی به پایان رسید.

پرسپولیس به‌عنوان قهرمان لیگ هفدهم در مشهد به مصاف پدیده رفت و با یک گل به برتری رسید. ذوب‌آهن در شمال کشور به دیدار نساجی تازه راه‌یافته به لیگ برتر رفت و با یک گل این تیم را شکست داد. سپاهان در ورزشگاه خالی از تماشاگر مقابل نفت مسجدسلیمان متوقف شد تا امیر قلعه‌نویی حسابی از نبود هوادارانش در ورزشگاه شاکی شود. استقلال هم در ورزشگاه آزادی به مصاف پیکان رفت. مصاف شاگردان شفر با پیکان نتیجه‌ای جز تساوی صفر بر صفر در برنداشت.

در دیگر دیدارها هم سایپا 3 بر صفر سپیدرود را شکست داد، فولاد 2 بر یک پارس جنوبی جم را از پیش رو برداشت، دیدار ماشین‌سازی تبریز با استقلال خوزستان با نتیجه یک بر یک خاتمه یافت و نفت مسجدسلیمان و تراکتورسازی بدون گل به پایان رسید.

امیر حاج‌رضایی، کارشناس فوتبال در گفت‌وگو با اعتمادآنلاین شروع لیگ هجدهم را بسیار ناامیدکننده دانست و گفت: «متأسفانه فوتبال باشگاهی شروع خوبی نداشت، مخصوصاً روز گذشته که تنها 2 گل از خط دروازه‌ها گذشت. متأسفانه مربیان و کارشناسان فوتبال ایران عادت کرده‌اند بازی‌های بد تیم‌ها در ابتدای لیگ را به گردن دوران بدن‌سازی و آماده نبودن تیم‌ها بیاندازند؛ اما باید بپذیریم که این نحوه بازی تیم‌ها هیچ ربطی به عدم هماهنگی و دوران بدن‌سازی ندارد.»

وی افزود: «یکی دیگر از مسائلی که تیم‌ها را در فصل جدید با مشکل مواجه می‌کند این است که باشگاه‌ها به دلایل نداشتن ثبات مالی، بازیکنانشان را از دست می‌دهند. همین موضوع هم باعث می‌شود مربیان نتوانند یک برنامه بلندمدت داشته باشند.»

حاج‌رضایی درباره عملکرد سرخابی‌های پایتخت در اولین بازی‌شان در لیگ هجدهم هم گفت: «استقلال بازیکنان کلیدی خودش را از دست داده است. شب گذشته نام تعدادی از بازیکنان استقلال را برای اولین‌بار می‌شنیدیم. برای اینکه یک مربی بتواند به موفقیت برسد نیاز به ابزار دارد و مهم‌ترین ابزار یک مربی بازیکنانش هستند. شفر هم ابزار مناسب را در اختیار ندارد. همین موضوع می‌تواند به این تیم ضربه بزند. البته شرایط پرسپولیس کمی بهتر از استقلال است. پرسپولیس با توجه به جدایی برخی از بازیکنانش هنوز بدنه اصلی خوبی دارد.»

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها