کد خبر: 223063
|
۱۳۹۷/۰۵/۱۰ ۰۹:۰۰:۰۰
| |

گزارش اعتمادآنلاین از بدهی استقلال به هافبک ازبکستانی

جپاروف کابوس آینده استقلالی‌ها می‌شود؟

جپاروف 130 هزار دلار از آبی‌های پایتخت طلبکار است و مدیران استقلال با این بازیکن به توافق رسیده‌اند که در چند قسط طلب این بازیکن را تسویه کنند.

جپاروف کابوس آینده استقلالی‌ها می‌شود؟
کد خبر: 223063
|
۱۳۹۷/۰۵/۱۰ ۰۹:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| این روزها هواداران استقلال خوشحال‌ترین هواداران فوتبال ایران هستند، چرا که بعد از تغییر و تحولات در کادر هیئت‌مدیره استقلال و سرپرستی فتحی، این تیم به ثباتی نسبی رسیده است.

استقلالی‌ها توانستند از فروش مجید حسینی به باشگاه ترابوزان درآمد خوبی کسب کنند. تیام هم باید 200 هزار دلار بابت دریافت رضایت‌نامه به باشگاه استقلال پرداخت کند. اینها مبالغی است که می‌تواند آبی‌های پایتخت را حسابی پولدار کند. استقلالی‌ها روز گذشته تمام پرونده‌های مالی خودشان را بستند تا بتوانند از بازیکنان جدیدشان در لیگ استفاده کنند.

اما این روزهای خوب ممکن است به‌زودی تمام شود. جپاروف قراردادش با استقلال را تمدید نکرد و به کشورش بازگشت. جپاروف 130 هزار دلار از آبی‌های پایتخت طلبکار است و مدیران استقلال با این بازیکن به توافق رسیده‌اند که در چند قسط طلب این بازیکن را تسویه کنند. جپاروف تهدید کرده که اگر در پرداخت مطالباتش تأخیر صورت گیرد به فیفا شکایت خواهد کرد.

با این حساب در روزهایی که استقلالی‌ها خوشحال از خرید بازیکنان باکیفیت هستند باید مراقب بدهی‌ به بازیکنان پیشین خودشان هم باشند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها