کد خبر: 229750
|
۱۳۹۷/۰۶/۱۰ ۱۱:۵۳:۰۰
| |

کاپیتان منچسترسیتی:

باید از زمین خوردن یونایتد نهایت استفاده را ببریم

کاپیتان منچسترسیتی با هواداران رقیب همشهری ابراز همدردی کرد اما وضعیت آشفته شیاطین سرخ را به نفع تیم خودش دانست.

باید از زمین خوردن یونایتد نهایت استفاده را ببریم
کد خبر: 229750
|
۱۳۹۷/۰۶/۱۰ ۱۱:۵۳:۰۰

اعتمادآنلاین| وینسنت کمپانی اعتراف کرد که به خاطر وضعیت آشفته‌ای که این روزها منچستریونایتد دچارش شده برای هوادارن این تیم متأسف است.

باخت خانگی 3 بر صفر هفته گذشته منچستریونایتد مقابل تاتنهام دومین باخت متوالی این تیم در سه بازی نخستش در فصل جدید لیگ برتر انگلیس، سنگین‌ترین باخت خانگی ژوزه مورینیو در دوران 20 ساله مربیگری‌اش و مسبب بدترین شروع شیاطین سرخ در لیگ از سال 1992.

کمپانی در پاسخ به این سؤال که توازن قدرت میانم تیم‌های شهر منچستر چقد تغییر کرده است، گفت: من با همسایه‌مان کمی ابراز همدردی می‌کنم و برای آنها ناراحتم چون سرالکس فرگوسن برای‌شان شخصیت بسیار بزرگی بود. شما نمی‌توانید چنین فردی را از یک باشگاه بگیرید و فکر کنید که همه چیز مثل قبل پیش خواهد رفت. یک چنین تغییری همیشه یه یک دوره گذار نیاز دارد.

کاپیتان منچسترسیتی ادامه داد: منچستریونایتد هنوز دارد با مشکلات عصر پس از فرگوسن دست و پنجه نرم می‌کند. پس من الان آن روی مهربانم را به آنها نشان می‌دهم و با آنها احساس همدردی می‌کنم اما ما باید از زمانی که آنها برای بازگشت به روزهای خوب‌شان نیاز دارند نهایت استفاده را به نفع خودمان ببریم.

از سال 2013 که فرگوسن بازنشسته شد، منچسترسیتی دو بار با هدایت مانوئل پیگرینی و پپ گواردیولا قهرمان لیگ برتر شد.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها