کد خبر: 241167
|
۱۳۹۷/۰۸/۰۵ ۱۱:۲۹:۰۰
| |

حمید استیلی:

دوست داشتیم با تیم ملی بزرگسالان بازی کنیم

حمید استیلی، مدیر تیم فوتبال امید گفت که کادر فنی این تیم دوست داشت با تیم ملی فوتبال ایران بازی کند که این اتفاق رخ نداد.

دوست داشتیم با تیم ملی بزرگسالان بازی کنیم
کد خبر: 241167
|
۱۳۹۷/۰۸/۰۵ ۱۱:۲۹:۰۰

اعتمادآنلاین| حمید استیلی ضمن تبریک صعود تیم فوتبال پرسپولیس به فینال لیگ قهرمانان آسیا گفت: این تیم با صعود به فینال مسابقات، شادی را به کشور ما آورده و می‌بینید حال مردم پس از این اتفاق چقدر خوب است.

وی درباره برنامه اردویی تیم فوتبال امید ایران تصریح کرد: بعد از بازگشت از جاکارتا، دو اردو داشتیم. در اردوی اول، بازیکنانی را دعوت کردیم که آنها را ندیده بودیم. اعضای کادر فنی تیم امید در بازی‌ها و تمرینات تیم‌های مختلف شرکت و بازیکنان را رصد می‌کنند. آنها را به اردوی پنج روزه آوردیم. 40 بازیکن دیگر را به اردوی بعدی دعوت کردیم. تلاش کردیم بازیکنان را در فیفادی دعوت کنیم تا به باشگاه‌ها آسیب نزنیم.

مدیر تیم امید با اشاره به لغو دیدارهای تدارکاتی مقابل عراق خاطرنشان کرد: قرار بود دو بازی تدارکاتی با عراق بازی کنیم که این تیم انصراف داد. نتوانستیم تیم دیگری را به ایران بیاوریم. درخواست داشتیم که به مصاف تیم ملی بزرگسالان برویم که این اتفاق نیز رخ نداد. به همین خاطر، تنها بازی درون تیمی داشتیم.

استیلی که با برنامه «و اما ورزش» رادیو جوان گفت‌وگو می‌کرد، گفت: اردوی جدید تیم امید از روز 19 آبان، یعنی دو روز قبل از فیفادی آغاز می‌شود و کرانچار 30 بازیکن را به اردوی تیم دعوت کرده است. اعضای تیم امید روز 27 آبان عازم عمان می‌شود تا روز بیست‌ونهم این ماه، دیدار تدارکاتی با تیم زیر 23 سال عمان داشته باشیم. امیدوارم اوایل فیفادی، در دیداری دوستانه به مصاف یکی از کشورهای آسیای میانه داشته باشیم که در همین راستا، درخواست هم داده‌ایم.

وی در پاسخ به پرسشی در مورد زمان برگزاری مراحل مقدماتی المپیک اظهار داشت: مرحله اول رقابت‌های انتخابی المپیک از 25 اسفند شروع می‌شود که قرعه‌کشی مسابقات، 16 آبان برگزار خواهد شد. در همین روز در شهر کوالالامپور حاضر می‌شویم و در قرعه‌کشی مسابقات شرکت می‌کنیم. دور دوم مقدماتی المپیک نیز در کشور تایلند برگزار می‌شود.

مدیر تیم فوتبال امید با اشاره به حمایت فدراسیون‌نشینان از این تیم گفت: فدراسیون فوتبال پای موضوع ایستاد و هیئت رئیسه سازمان لیگ، مصوبه‌ای را مبنی بر موظف بودن باشگاه‌ها در دادن بازیکن به تیم امید تأیید کرد. ما هم تلاش کردیم با باشگاه‌ها، همکاری دوجانبه داشته باشیم. هم از آنها اطلاعاتی درباره بازیکنان بگیریم و هم ارتباط خیلی خوبی با مربیان تیم‌های باشگاهی ایجاد می‌کنیم. مربیان تیم امید از بازیکنان و باشگاه‌ها بازدید می‌کنند و شرایط بازیکنان را می‌بینند.

«در تیم امید آینده‌نگری صورت گرفته و امیدوارم پس از حدود 40 سال، این تیم به المپیک صعود کند.» استیلی با بیان این جمله گفت: بعد از چندین سال شرایطی ایجاد شده که تیم را زود تشکیل دهیم و در بازی‌های آسیایی، از بازیکنانی استفاده کنیم که بتوانند در المپیک شرکت کنند. اکنون هدف اصلی ما، انتخاب بازیکنان و بازی‌های تدارکاتی بین‌المللی است. تاکنون 200 بازیکن را دیده‌ایم و به 30 بازیکن رسیده‌ایم. باز هم اگر بازیکن نخبه‌ای در رده امید در داخل یا خارج ایران ببینیم که می‌توانند به تیم امید کمک کند،‌ به تیم امید اضافه می‌کنیم. از مربیان و مدیران باشگاه‌ها تشکر می‌کنم که بازیکنان خود را در اختیار ما گذاشتند.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها