کد خبر: 289582
|
۱۳۹۸/۰۲/۱۰ ۱۰:۱۷:۰۰
| |

پیام مورینیو به مشاهده‌گر

سرمربی پرتغالی از فرانسسک ساتورا به خاطر حضور 41 ساله‌اش در باشگاه بارسلونا تقدیر کرد.

پیام مورینیو به مشاهده‌گر
کد خبر: 289582
|
۱۳۹۸/۰۲/۱۰ ۱۰:۱۷:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ ژوزه مورینیو یکی از کسانی بود که از فرانسسک ساتورا مشهور به " مشاهده‌گر " تقدیر کرد. سرمربی پرتغالی می‌خواست از او به خاطر 41 سال کار در باشگاه بارسلونا تقدیر کند. با وجود این که مورینیو و ساتورا لحظات زیادی در کنار هم بودند اما همه آن لحظه‌ای را به یاد می‌آورند که سرمربی پرتغالی آن حرکت جنجالی را کرد. مورینیوزمانی که هدایت رئال مادرید را بر عهده داشت در دیدار برابر بارسلونا در سوپرجام اسپانیا انگشت خود را در چشمانتیتو ویلانووا کرد. ساتورا در آن لحظه شاهد این صحنه بود و در تصاویر چهره‌اش دیده می‌شود. پس از این اتفاق او به "مشاهده‌گر" مشهور شد.

ژوزه مورینیو در یکی از برنامه‌های شبکه RAC1 درباره بازنشستگی ساتورا گفت: من تو را به دلایل منفی مشهور کردم. این اتفاق‌ها در فوتبال به خاطر هیجانات رخ می‌دهد. با این حال تو یک تماشاگر نبودی. تو بیش از آن بودی. سرمربیان، بازیکنان و کسانی که در بارسلونا کار کردیم از اهمیت تو آگاه هستیم. تو به خاطر اخلاق و رفتارت انسان بزرگی بودی. همه اینها باعث شد جزئی از باشگاه باشی.

سرمربی پرتغالی دو سال در باشگاه بارسلونا به عنوان مترجم و دستیار حضور داشت. او سه سال هدایت رئال مادرید را بر عهده داشت.

منبع:

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها