کد خبر: 356529
|
۱۳۹۸/۰۸/۱۰ ۱۴:۳۴:۳۵
| |

تقابل دنیزلی-استقلال؛ 2829روز بعد از ایمون زاید

مصطفی دنیزلی برای هفتمین بار مقابل استقلال صف آرایی می‌کند؛ او در 6 جدال قبلی تنها یک بار شکست خورده است و در آخرین دیدار با نتیجه سه بر 2 به عنوان سرمربی پرسپولیس از سد آبی‌پوشان گذشت.

تقابل دنیزلی-استقلال؛ 2829روز بعد از ایمون زاید
کد خبر: 356529
|
۱۳۹۸/۰۸/۱۰ ۱۴:۳۴:۳۵

اعتمادآنلاین| ‌ تراکتورتبریز امروز در چارچوب هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر از ساعت 18 میزبان استقلال تهران خواهد بود. دیداری حساس که نتیجه آن می‌تواند در سرنوشت پایانی لیگ هم تاثیرگذار باشد. پرشورها در صورت شکست دادن حریف خود می‌توانند با یک بازی بیشتر نسبت به شهر خودرو راهی صدر جدول رده بندی شوند. در سوی مقابل آبی‌پوشان تهرانی با پیروزی در این مسابقه 15 امتیازی خواهند شد و فاصلهشان با صدر جدول به چهار امتیاز کاهش پیدا خواهد کرد.

مصطفی دنیزلی و استقلال برای هفتمین بار مقابل یکدیگر قرار خواهند گرفت. در 6 رویارویی قبلی سه برد برای مرد ترکیه‌ای، 2 تساوی و یک پیروزی برای استقلال به ثبت رسیده است. آبی‌پوشان بعد از تقابل اول که 2 بر یک پاسِ تحت هدایت دنیزلی را شکست دادند هیچ‌وقت مقابل او برنده نشدند.

آخرین جدال افندی و استقلال به دربی 75 برمی‌گردد. جایی که در یکی از تاریخی‌ترین شهرآوردهای پایتخت، پرسپولیس با هت‌تریک ایمون زاید، استقلال را سه بر 2 شکست داد و 13 بهمن سال 1390 را در تاریخ ثبت کرد.

حالا بعد از 2829 روز، هفتمین سکانس دنیزلی و استقلال خواهد بود. باید دید آبی پوشان می‌توانند طلسمشکنی کنند یا باید شاهد ششمین بازی بدون برد متوالی مقابل پیرمرد ترکیه‌ای باشند.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها