کد خبر: 375962
|
۱۳۹۸/۱۰/۱۸ ۰۸:۵۵:۵۷
| |

علی آقامیرزایی، ملی‌پوش قایقرانی:

برای کسب سهمیه المپیک تمام تلاشمان را می‌کنیم

ملی‌پوش قایقرانی ایران با اشاره به تمرینات تیم ملی در مسیر رقابت‌های کسب سهمیه المپیک گفت: کار سختی برای رسیدن به المپیک داریم اما تمام تلاشمان را می‌کنیم.

برای کسب سهمیه المپیک تمام تلاشمان را می‌کنیم
کد خبر: 375962
|
۱۳۹۸/۱۰/۱۸ ۰۸:۵۵:۵۷

اعتمادآنلاین| ‌ علی آقامیرزایی درباره تمرینات پارو زنان در جزیره قشم اظهار کرد: با توجه به اینکه وارد تمرینات زمستانی شده بودیم باید برای کسب آمادگی بیشتر در جایی گرم به تمرینات ادامه می‌دادیم. با هماهنگی‌هایی که انجام شد به قشم آمده‌ایم و اینجا محل خوبی برای تمرین داریم. رقابت‌های انتخابی المپیک فروردین ماه برگزار می‌شود و ما زمان زیادی نداریم و باید از همین مدت باقی مانده به خوبی استفاده کنیم.

آقامیرزایی در پاسخ به این سوال که شرایط ملی‌پوشان برای کسب سهمیه المپیک توکیو چطور است؟ گفت: کارمان اصلا ساده نیست. شرایط کسب سهمیه تغییر کرده و برای اینکه در هر قایق به المپیک برسیم باید مدال طلا را بگیریم. پیش‌بینی هم نمی‌توان کرد اما آنچه مشخص است حضور با قدرت همه تیم‌های آسیایی است.

ملی‌پوش قایقرانی ایران و دارنده مدال برنز بازی‌های آسیایی جاکارتا ادامه داد: در سال‌های اخیر کشورهای آسیایی سرمایه‌گذاری زیادی در قایقرانی انجام داده‌اند و دلیلش تعداد مدال‌های زیادی این رشته در المپیک و بازی‌های آسیایی است. آنها برای حضور در کسب سهمیه المپیک ماه‌ها در اردوهای اروپایی هستند و با تمام توان به مسابقات می‌آیند.

وی افزود: با این وجود ما ناامید نیستیم و با تمام قدرت کار می‌کنیم. با بازگشت اقلیمی به عنوان سرمربی شرایط تیم بهتر شد و تمریناتمان را به طور منظم انجام دادیم. اکنون نیز در قشم تمرینات پرفشاری داریم و به سختی تلاش می‌کنیم. امیدوارم با همین روند رو به رشد پیش برویم و انشالله در ابتدای سال آینده اتفاقی خوب برای قایقرانی رقم بزنیم.

آقامیرزایی در پاسخ به این سوال که رقابت‌های انتخابی المپیک را چطور ارزیابی می‌کند؟ گفت: از اسم این مسابقات می‌توان به کیفیت آن پی برد. این رقابت‌ها زمانی که سهمیه المپیک نداشته باشد با کیفیت بالا برگزار می‌شود و زمانی که سهمیه المپیک داشته باشد دشواری دوچندان دارد. ما از کشورهای آسیایی خبر داریم و می‌دانیم در این مدت چه برنامه‌هایی داشته‌اند. باید به خوبی از این چند ماه پیش‌رو استفاده کنیم.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها