کد خبر: 383663
|
۱۳۹۸/۱۱/۲۱ ۱۳:۲۸:۰۰
| |

طعنه «لوکاکو» به «زلاتان»؛ «پادشاه جدیدی به شهر آمده است»

«روملو لوکاکو» پس از آنکه گل شب گذشته وی در شهرآورد میلان بازگشت شگفت‌انگیز نراتزوری را رقم زد، به شکلی زیرپوستی به «زلاتان ابراهیموویچ» طعنه زد.

طعنه «لوکاکو» به «زلاتان»؛ «پادشاه جدیدی به شهر آمده است»
کد خبر: 383663
|
۱۳۹۸/۱۱/۲۱ ۱۳:۲۸:۰۰

اعتمادآنلاین| آ.ث میلان در شهرآورد شب گذشته در سن سیرو پس از آنکه زلاتان 38 ساله پاس گل نخست بازی را برای «آنته ربیچ» فراهم کرد و سپس با یک ضربه سر تیم جدیدش را 2 بر صفر پیش انداخت، به نظر نیمه نخست را تحت کنترل خود در آورده بود.

اما تیم تحت هدایت «آنتونیو کونته» پس از استراحت بین 2 نیمه، با عملکردی کاملا متفاوت از نیمه نخست، در عرض سه دقیقه و توسط «مارسلو بروزوویچ» و «ماتیاس وچینو» بازی را به تساوی کشاند.

در ادامه مهاجم تنومند بلژیکی اینتر نیز در زمان‌های تلف‌شده بازی، موفق شد بازگشت هیجان‌انگیز نراتزوی را در سن سیرو رقم بزند.

مرد بلژیکی خوشحالی زایدالوصفی داشت و پس از در آوردن پیراهن خود آن را به پرچم کرنر آویزان کرد و در نهایت پرچم کرنر را از جا در آورد و آن را بالای سر خود برافراشت.

این حرکت به یک تصویر نمادین بدل شد و لوکاکو در پایان بازی با اشتراک آن در صفحه کاربری خود در توییتر نوشت: پادشاه جدیدی به شهر آمده است.

این پست توییتری را می توان طعنه‌ای به زلاتان تعبیر کرد؛ کسی که در پنجره نقل‌وانتقالات زمستانی بار دیگر به آ.ث میلان ملحق و از آن زمان به بعد، مسئولیت احیای این تیم را با اعتمادبه‌نفس منحصربه‌فرد خود عهده‌دار شد.

ستاره اسبق تیم ملی سوئد در نیمه نخست حضور خود را به اینتری‌ها دیکته کرد؛ نیمه‌ای که میلانی‌ها بی‌تردید تیم کونته را به زانو در آورده بودند.

پس از پایان دیدار، زلاتان با انتقاد از هم‌تیمی‌هایش گفت: توضیح اینکه چه اتفاقی افتاد، کار سختی است. در استراحت بین 2 نیمه به خودمان گفتیم 15 دقیقه ابتدایی نیمه دوم حیاتی است و در همین 15 دقیقه ما 2 گل دریافت کردیم. از بازی کردن و ایمان داشتن به خود دست کشیدم.

او ادامه داد: دیگر آنها را تحت فشار قرار ندادیم و نفوذ از کناره‌ها دیگر رخ نداد. در واقع بعد از دریافت گل تساوی، همه چیز بهم ریخت. فکر می‌کنم بخش عمده این اتفاق به تجربه مربوط است زیرا زمانی که 2 بر صفر پیش هستید باید بدانید که چطور بازی را کنترل کنید نه اینکه تنها به پیروزی در پایان بازی فکر کنید.

زلاتان گفت: عجیب بود چون نیمه اول بی‌نقص بودیم. در این نیمه از این اینتر انتظار بیشتری داشتم چون عملکرد آنها به هیچ عنوان شبیه تیم دوم جدول نبود اما آنها در نیمه دوم این کار را انجام دادند.

با این حال، هرچه کونته در رختکن به بازیکنانش گفت معجزه کرد و در نتیجه آن، این تیم به لطف شکست غیرمنتظره یوونتوس مقابل هلاس ورونا با تفاضل گل بهتر صدرنشین سری‌آ شد.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها