کد خبر: 412592
|
۱۳۹۹/۰۳/۲۸ ۱۱:۰۰:۰۰
| |

فریبرز گرامی، مدافع تیم پارس جنوبی، در گفت‌وگو با «اعتمادآنلاین»:

شرایط پارس جنوبی افتضاح است

مدافع پارس جنوبی می‌گوید شرایط تیمش خیلی افتضاح است و هیچ باشگاهی را حتی در لیگ دسته دوم و سوم هم به شکل پارس جم مدیریت نمی‌‎کنند.

شرایط پارس جنوبی افتضاح است
کد خبر: 412592
|
۱۳۹۹/۰۳/۲۸ ۱۱:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| ترنم کشاورز- فریبرز گرامی در گفت‌وگو با اعتمادآنلاین ، در خصوص شرایط تمرینی تیم پارس جم گفت: شرایط تمرینی و آمادگی بازیکنان خوب است و همه چیز طبق برنامه‌هایی که کادرفنی و سرمربی چیده‌اند، پیش می‌رود. ولی شرایط بیرون زمین در پارس جم خیلی افتضاح است. از تمامی مواردی که شما فکرش را بکنید ما مشکل داریم. تیم پارس، مدیرعامل، هیات مدیره و حتی دفتر باشگاه هم ندارد. در لیگ دسته دوم و سوم هم به این شکل تیمداری نمی‌کنند که ما با این وضع در پارس جم مدیریت می‌شویم. متاسفانه صدای ما هم به جایی نمی‌رسد. فقط آقای ایوب چراغی در کنار بازیکنان هستند و درد و دل آنها را می‌شنوند که البته دست او هم به جایی بند نیست. آقای چراغی خیلی از جیب خودشان برای تیم خرج کرده‌اند که ما واقعا از او تشکر می‌کنیم.

این مدافع در واکنش به این سوال که سایر تیم‌های لیگ چنین مشکلاتی ندارند؟ گفت: بله صد در صد همینطور است. فکر می‌کنم تراکتور از نظر بودجه امسال قوی‌ترین تیم لیگ برتر بود که ما با این وضع توانستیم آنها را قبل از تعطیلی رقابت‌ها در خانه شکست دهیم. آن زمان مسئولین باشگاه به ما قول پاداش ده میلیون تومانی دادند که هنوز هیچ خبری از آن نیست.

فریبرز یداللهی

وعده و وعید زیاد شنیدیم و دیگر امیدی نداریم

او در ادامه گفت: نزدیک به یک ماه می‌شود که تمریناتمان را آغاز کرده‌ایم. از آن زمان تا به حال حتی یکبار هم آقای مرادی مدیرعامل تیم را ندیده‌ایم. ما وعده و وعید زیاد شنیدیم و دیگر امیدی نداریم. از آخرین پرداختی به ما شش ماه می‌گذرد. برخی از بازیکنان پارس، پول آرایشگاه رفتن هم ندارند. در این شرایط بازیکنان با چه روحیه و انگیزه‌ای باید خودشان را برای رقابت‌ها آماده کنند؟

گرامی در ادامه گفت: سایر تیم‌های لیگ برتری مثل سایپا و گل‌گهر در همین ایام تعطیلی به بازیکنانشان پول پرداخت کرده‌اند. پرداختی‌های اکثر تیم‌ها به 60 درصد و برخی از باشگاه‌های خوب مثل شهرخودرو به 80 درصد رسیده است فقط ما همچنان در 50 درصد گیر کرده‌ایم. متاسفانه مشکلات تیم ما خیلی خیلی زیاد است.

ما در پارس جم واقعا تحت فشار هستیم

مدافع پارس جم در پاسخ به این سوال که اگر در نقل و انتقالات پیشنهادی داشته باشد از پارس جم جدا می‌شود، گفت: در نیم فصل هم پیشنهاد داشتم ولی به خاطر آقای افاضلی و به احترام ایشان که از مربیان قدیمی‌ام بودند، جدا نشدم. به راحتی می‌توانستم از پارس جدا شوم چرا که در قراردادم بندی وجود دارد که در صورت پرداخت نشدن دستمزدم، می‌توانم به صورت یکطرفه قراردادم را فسخ کنم. درست مثل مهدی ترکمان که در حال حاضر در سپاهان است و هم پولش را می‌گیرد و هم فوتبالش را بازی می‌کند. ولی ما در پارس جم واقعا تحت فشار هستیم. آقای افاضلی از من خواستند که در تیم بمانم. خوب ایشان هم که مقصر نیستند به او هم قول داده بودند که مشکلات را حل می‌کنند اما هنوز هیچ خبری نیست.

پارس جنوبی جم

یک ماه زمان بسیاری کمی برای آماده‌سازی تیم‌ها است

این مدافع پارس جنوبی درباره آغاز دوباره رقابت‌های لیگ برتر و همچنین فرصت یک ماهه تیم‌ها برای آماده‌سازی گفت: برای آماده‌سازی تیم‌ها زمان کوتاهی در نظر گرفته شده و همین موضوع احتمال مصدومیت بازیکنان را افزایش داده است. زمانی که در جم بودیم، در گرمای 50 درجه تمرین می‌کردیم. این موضوع فشار زیادی به بازیکنان وارد می‌کرد و باعث مصدومیت آنها می‌شد. به نظرم یک ماه زمان بسیاری کمی برای آماده‌سازی تیم‌ها است.

پارس جنوبی جم

گرفتن تست کرونا از نفرات تیم‌ها هزینه زیادی دارد

گرامی در پاسخ به این سوال که آیا با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور با برگزاری رقابت‌های لیگ برتر در این شرایط موافق است، گفت: واقعا برگزاری مسابقات در این شرایط انصاف نیست. یک سری افراد ذی‌نفع وجود دارند که دوست دارند لیگ برگزار شود. در حال حاضر گرفتن تست کرونا از نفرات تیم‌ها هزینه زیادی دارد و این موضوع باشگاه‌ها را تحت فشار مالی قرار داده است. فکر می‌کنم برگزاری رقابت‌های لیگ در این شرایط کار درستی نیست.

این مدافع فوتبال ایران در مورد مصدومیتی که در بازی دوستانه پارس مقابل مس رفسنجان برایش اتفاق افتاد، گفت: متاسفانه در آن بازی مصدوم شدم و فقط توانستم یک نیمه بازی کنم. خدا را شکر سونوگرافی کردم و مشخص شد که چیز خیلی حادی نیست ولی همچنان درد خفیفی در ناحیه دنده سمت چپم احساس می‌کنم. فکر می‌کنم در بازی مقابل نفت مسجدسلیمان نمی‌توانم به میدان بروم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها