کد خبر: 596030
|
۱۴۰۱/۱۱/۱۹ ۰۹:۵۵:۱۰
| |

رقبای کریس رونالدو در انتظار رئال!

صعود الهلال عربستان به فینال جام جهانی باشگاه‌ها

الهال با برتری برابر فلامینگوی برزیل به دیدار نهایی جام جهانی باشگاه‌ها راه یافت.

صعود الهلال عربستان به فینال جام جهانی باشگاه‌ها
کد خبر: 596030
|
۱۴۰۱/۱۱/۱۹ ۰۹:۵۵:۱۰

در مرحله نیمه نهایی رقابت های جام باشگاه های جهان، الهلال عربستان و فلامینگو برزیل به مصاف هم رفتند و در نهایت در این بازی الهلال موفق شد با نتیجه سه بر دو به پیروزی برسد و راهی فینال شود و اکنون باید دید که رقیب الهلال در فینال کدام تیم خواهد بود؛ رئال مادرید یا الاهلی مصر.

به گزارش فوتبالی، قهرمان آسیا مقابل تیم برزیلی عملکرد خیلی خوبی از خودش ارائه داد. در این بازی سالم الدوساری، ستاره عربستانی الهلال دو گل به ثمر رساند و یک پاس گل داد و نشان داد که در حال حاضر در فرم خوبی است. الدوساری هر دو گل خود را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند و این گل ها در دقیقه 4 و 45 به ثمر رسیدند. گل سوم الهلال را لوسیانو ویتو در دقیقه 70 روی پاس سالم الدوساری به ثمر رساند.

از سوی دیگر گل های فلامینگو را پدرو آبرئو در دقیقه 20 و دقیقه 90 به ثمر رساند. تیم برزیلی در این بازی ده نفره شد چرا که گرسون سانتوس داسیلوا یک کارت زرد در دقیقه 15 و یک کارت زرد در انتهای نیمه اول گرفت و به این ترتیب دو کارته شد و اخراج شد.

انتظار می رود که رئال مادرید به فینال جام باشگاه های جهان راه پیدا کند و باید دید که چه اتفاقاتی در بازی شاگردان آنچلوتی مقابل الاهلی مصر رخ می دهد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها