کد خبر: 611159
|
۱۴۰۲/۰۲/۱۵ ۱۴:۰۵:۱۳
| |

جشن ناپلی‌ها به خشونت کشیده شد؛

کشته شدن یک هوادار در جشن قهرمانی ناپولی

در جریان جشن قهرمانی خیابانی مردم شهر ناپل یک هوادار 26 ساله جان خود را از دست داد.

کشته شدن یک هوادار در جشن قهرمانی ناپولی
کد خبر: 611159
|
۱۴۰۲/۰۲/۱۵ ۱۴:۰۵:۱۳

ناپولی با تساوی 1-1 مقابل اودینزه به انتظار 33 ساله هواداران خود پایان داده و قهرمان سری آ شد. به دنبال این موفقیت خیابان‌های شهر مملو از هوادارانی بود که تا صبح به پایکوبی پرداختند و فریاد شادی سر دادند. در جریان این جشن اتفاق تلخی هم رخ داد که به مرگ یک هوادار انجامید.

به گزارش ورزش سه، هوادار یاد شده بر اثر شلیک گلوله مجروح شد و ساعاتی بعد جان خود را از دست داد.

او بلافاصله بعد از حادثه به وجود آمده به بیمارستان منتقل شده و تحت درمان اورژانسی قرار گرفت اما شدت خونریزی او به حدی بود که نتوانست مقاومت کند و جان باخت.

این هوادار 26 ساله که جان خود را از دست داد بخشی از یک جشن بزرگ بود که در منطقه پیاتزا ولتورنو در ناپل برگزار می‌شد. البته او تنها قربانی جشن تاریخی ناپولی نبود و 203 هوادار دیگر نیز به دلایل مختلف برای درمان در بیمارستان بستری شدند.

از این تعداد، چهار نفر مورد اصابت گلوله قرار گرفتند و چند نفر نیز با چاقو زخمی شدند. از دیگر موارد، جراحت دست بر اثر انفجار ترقه، در رفتگی شانه‌ها، شکستگی مچ دست و پا، مشکلات چشمی، شکستگی بینی، پارگی ناشی از سقوط، ضربه به سر و حملات آسم ناشی از استنشاق دود غلیظ بود.

یک دختر 20 ساله نیز در جریان جشن قهرمانی ناپولی با جراحت شدیدی از ناحیه سر مواجه شد و حال چندان مساعدی ندارد. یک زن جوان دیگر نیز که قهرمانی ناپولی را با دوستانش جشن گرفته بود به دلیل سانحه رانندگی به شدت مجروح شد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها