کد خبر: 611394
|
۱۴۰۲/۰۲/۱۶ ۱۷:۵۶:۳۵
| |

فوق‌ستاره‌ها در سایتاما زانو زدند

اوراوا، الهلال و استقلال را با هم پشت سر گذاشت!

اوراوا ردز ژاپن توانست در مسابقه برگشت فینال لیگ قهرمانان آسیا از سد الهلال گذشته و عنوان قهرمانی را به دست بیاورد.

اوراوا، الهلال و استقلال را با هم پشت سر گذاشت!
کد خبر: 611394
|
۱۴۰۲/۰۲/۱۶ ۱۷:۵۶:۳۵

در مسابقه برگشت فینال لیگ قهرمانان آسیا، تیم فوتبال اوراوا ردز موفق شد به لطف گل بخودی آندره کاریلو با یک گل از سد الهلال عبور کرده و برای سومین بار عنوان قهرمانی آسیا را به دست بیاورد.

به گزارش ورزش سه، این بازی با حملات الهلال آغاز شد. شاگردان رامون دیاز در دقایق ابتدایی مسابقه، چند موقعیت را به روی دروازه میزبان خلق کردند که مهمترین آن توسط اودیون ایگالو به دست آمد اما ضربه مهاجم نیجریه ای را مدافع اوراوا ردز از روی خط دروازه برگشت داد.

الهلال که کاملا در نیمه نخست صاحب توپ و میدان بود، توسط میشائیل یک موقعیت دیگر را خلق کرد که ضربه این بازیکن برزیلی را شوساکو نیشیکاوا، سنگربان اوراوا ردز به زیبایی دفع کرد و مانع از باز شدن دروازه تیمش شد.

مهمترین موقعیت میزبان در دقیقه 30 به دست آمد. ارسال کن ایوائو در دهانه دروازه به شینزو کوروکی رسید که ضربه کونگ فویی و دیدنی این بازیکن به تیر افقی دروازه برخورد کرد و به بیرون رفت.

در ابتدای نیمه دوم دروازه الهلال به شکل عجیبی باز شد. ارسال یک ضربه کاشته به محوطه جریمه با ضربه سر ماریوس هویبرایتون همراه شد و پس از اینکه توپ از سنگربان الهلال عبور کرد به آندره کاریلو برخورد کرد و درحالی‌که او قصد داشت توپ را دور کند، دروازه خودی را باز کرد.

در ادامه الهلال صاحب توپ و میدان بود اما به دلیل تراکم شدید مدافعان اوراوا در زمین خودی، قادر به خلق موقعیت نبود و این نماینده ژاپن بود که چند موقعیت را به روی دروازه المعیوف خلق کرد که ضربات آن‌ها از کنار دروازه به بیرون رفت.

بزرگترین موقعیت الهلال در دقیقه 90 خلق شد. پس از چند بار رد و بدل شدن توپ بین بازیکنان دو تیم، توپ به اودیون ایگالو رسید. پس از اینکه او توپ را روی پاس راستش آورد، ضربه محکمی را روانه دروازه کرد که شوساکو نیشیکاوا با واکنشی دیدنی دروازه تیمش را نجات داد.

در نهایت نیز این بازی با همان یک گل به سود اوراوا ردز به پایان رسید تا نماینده ژاپن در مجموع 2 بر یک از سد الهلال عبور کرده و برای سومین بار قهرمان آسیا شود. بدین ترتیب، اوراوا ردز توانست در میان تیم های پرافتخار قاره، از استقلال عبور کند که 2 قهرمانی آسیا را به دست آورده است.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها