کد خبر: 622769
|
۱۴۰۲/۰۴/۲۴ ۱۸:۰۰:۴۶
| |

«اعتمادآنلاین» گزارش می‌دهد:

اینتر بیخیال لوکاکو شد/ افعی‌ها سراغ طارمی می‌روند؟

خبرنگاران نزدیک به باشگاه اینتر گزارش دادند افعی‌ها به طور کامل بیخیال جذب لوکاکو شده‌اند.

اینتر بیخیال لوکاکو شد/ افعی‌ها سراغ طارمی می‌روند؟
کد خبر: 622769
|
۱۴۰۲/۰۴/۲۴ ۱۸:۰۰:۴۶

وضعیت روملو لوکاکو باز هم تغییر کرده زیرا انتقال او به اینتر کاملاً متوقف شده است. این در حالی است که از یوونتوس به عنوان مقصد احتمالی او نام برده شده است.

به گزارش اعتمادآنلاین، به نظر می رسید لوکاکو در راه اینتر است و تیم ایتالیایی قصد دارد آندره اونانا را بفروشد تا برای انتقال این بازیکن بلژیکی هزینه کند. با این حال، اسکای اسپورت ایتالیا گزارش می دهد که هنگامی که یوونتوس به جذب این بازیکن علاقه نشان داد، لوکاکو ارتباط خود را با اینتر قطع کرد و دسترسی به او دشوار شد. این مساله مدیران باشگاه را عصبانی کرد.

اینتر اکنون به چلسی اطلاع داده است که قصد ادامه مذاکرات برای لوکاکو را ندارد و به طور کامل از قرارداد خارج شده است. مکالمه 30 ثانیه ای بین پیرو آوسیلیو، مدیر اینتر و لوکاکو در جمعه شب نشان دهنده پایان علاقه آنها به این مهاجم بود. یوونتوس باید قبل از اینکه بتواند لوکاکو را به خدمت بگیرد، دوشان ولاهوویچ را کنار بگذارد.

خیلی چیزها به این بستگی دارد که یوونتوس بتواند ولاوویچ را در هفته های آینده بفروشد یا خیر، اما یک چیز واضح است: لوکاکو پل های ارتباطی‌اش با اینتر را سوزانده است و به اعتبارش نزد هواداران لطمه زده است.

در این شرایط اینتر باید برای جذب یک مهاجم هدف تلاش کند زیر افعی‌ها هم ژکو را از دست داده‌اند هم لوکاکو.

در روزهای گذشته بحث پیوستن مهدی طارمی به یکی از دو تیم شهر میلان مطرح بوده است. مساله‌ای که حتی اظهار نظر پیشکسوتان اینتر را هم به دنبال داشت و برخی از آنها از این انتقال ابراز رضایت کردند.

حال که اینتر به طور کامل از معامل جذب لوکاکو خارج شدهخ است به نظر می‌رسد مهدی طارمی ستاره ایرانی پورتو یک گزینه در دسترس برای نراتزوری باشد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها